Zákazníci testovali pneumatiky BestDrive

, 24 února 2020, 12:59

V loňském roce představila servisní síť BestDrive značku privátních pneumatik BestDrive SUMMER a VAN SUMMER. Je výsledkem celoevropského projektu, jehož cílem je nabídnout zákazníkům vlastní pneumatiku, která bude nositelem sdělení You drive, we care. (Vy jezdíte, my se staráme).

BestDrive SUMMERPneumatika BestDrive se pyšní moderním designem a dobrými technickými vlastnostmi. V každé palcové řadě ukazuje velmi dobré pokrytí potřeb trhu, nejen ve standardních rozměrech 14“ – 16“, ale také v rychle rostoucím segmentu 17“ – 18“.  Kromě toho nabízí pneumatika konečnému zákazníkovi i benefity v podobě BestDrive Garance a BestDrive Záruky spokojenosti.

Aby společnost k pneumatice získala relevantní reference od zákazníků, vybrali zájemce, kteří byli ochotní stát se testovacími jezdci.

Jak hodnotí pneumatiku BestDrive SUMMER testovací jezdec Petr?

„Pneumatiky se chovají standardně, nevnímám zvýšenou hlučnost ani při vyšší rychlosti. Testuji na vozidle s pohonem na CNG, spotřeba paliva na některých trasách klesla o 0,3 kg/100 km (průměr cca 3,8 kg/100 km).

Pneu při standardní jízdě mají dobrou přilnavost, a to i na mokru, včetně rozjezdů. Znatelný rozdíl oproti předchozí pneu je jen při ostřejší jízdě, především v zatáčkách, kde je poznat nižší přilnavost testovacích pneumatik.

Po 30.000 km je však celkové hodnocení kladné, především kvůli snížení spotřeby paliva.“

Dalším testovacím jezdcem byl pan Rado se Škoda Karoq, který o naší pneumatice hovoří takto:

„Nízká hlučnost, navíc se mi zdá, že se po částečném opotřebení ještě zlepšila. Chování na suchu – za mě perfektní, drží stopu, velmi rychlé průjezdy zatáčkami na okresních cestách.

Brzdění na suchu – perfektní, několikrát jsem potřeboval natvrdo zabrzdit, bez problému. Na obou nápravách pneumatiky vykazují symetrické opotřebení.“

Testovací jezdec Stanislav vidí pneumatiky BestDrive SUMMER takto:

„Jezdím hlavně po dálnici. Pneumatiky vypadají stále jako nové.. to jsem ještě nezažil.

Co hlavně oceňuji, je nízká hladina hluku, která se od pneumatik přenáší do auta. Obával jsem se, že když se pneumatiky tak pomalu opotřebují, nastane nechtěný efekt zvýšené hlučnosti. To se však nestalo.

Nízké opotřebení pneu se kladně projevuje na dobrém odvodě vody v podélném směru jízdy.

S pneumatikou jsem velmi spokojený a budu ji jistě doporučovat, když se mě někdo zeptá na názor.

Krátkou brzdnou dráhu jsem ocenil při prudkém brzdění jen jednou a to s naprostou spokojeností. Auto se chovalo při brzdění klidně a zastavilo na krátkém úseku. Ohledně spotřeby je pokles oproti zimním pneu cca 10%, což si myslím, že je super číslo. Jediné, co bych vytknul pneumatikám je boční přenos sil při handlingu na mokré cestě. Na suché vozovce je přenos sil v pořádku.“

Je potřeba konstatovat, že tento řidič jezdí většinu času po dálnicích a vozidlo nemá zatíženo. Ale i přes tyto ideální podmínky pro to, aby se pneumatiky málo sjížděly, je výsledná míra opotřebení po 60.000 km výjimečná. Jak dokládají i výsledky ostatních jezdců, pneumatika BestDrive Summer dosahuje opravdu vysokého kilometrového výkonu (high mileage).

Posledním testovacím jezdcem byl Matěj z Popradu, který s našimi pneumatikami projel téměř celou Evropu:

„Jsem řidičem v mezinárodní přepravě. Jezdím téměř po celé EU, většinou plně naložený. Co mě při těchto pneumatikách překvapilo je nízká úroveň hluku od pneu k vozidlu. Obecně jsem byl s pneumatikami spokojený, nemám jim co vytknout. Kladně hodnotím hlavně opotřebení pneumatik. Na přední nápravě jsou pneu po 23 000 km na polovině životnosti, zadní pneumatiky i navzdory nákladu vydrží ještě 3x tolik.“

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!