Data z průzkumu ukázala, že Barum zůstává značkou, které čeští spotřebitelé důvěřují nejvíce. V průzkumu to uvedlo necelých 30 % respondentů, čímž Barum výrazně předstihl konkurenci. Větší důvěru ve značku projevily české řidičky, věří jí přes 32 % z nich.
„Jsme velmi hrdí, že značka Barum je vnímána jako symbol důvěry a kvality. Toto ocenění odráží naše neustálé snahy o inovaci a dodržování závazku vytvářet produkty, které naplňují očekávání našich zákazníků. Moji radost násobí i skutečnost, že jsme cenu dostali zřejmě jako dárek k letošním 75. narozeninám značky. Vnímám ji jako ocenění pro všechny, kteří se v průběhu minulých téměř osmi dekád se značkou Barum spojili – ať už kolegové ve vývoji a výrobě, prodejci, ale i uživatelé, kteří na pneumatikách jezdí,“ uvedla Magda Nagy, ředitelka Divize marketing ve společnosti Continental Barum s.r.o.
Značka Barum se stala Nejdůvěryhodnější značkou pneumatik ve všech krajích. Nejvyšší podíl důvěry získala v Kraji Vysočina (37,6 %) a v Karlovarském kraji (36 %).
O průzkumu společnosti Atoz
Průzkum Nejdůvěryhodnější značka roku, prováděný agenturou Atoz ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ, je významný průzkum spotřebitelských preferencí. Do letošního devátého ročníku průzkumu se zapojilo více než 4.000 českých spotřebitelů, což dodává výsledkům značnou kredibilitu. Slavnostní vyhlášení proběhlo 9. listopadu 2023 na galavečeru v České národní bance. Toto ocenění může značka Barum používat až do podzimu roku 2024.
Komentáře