Známý výrobce pneumatik dnes oznámil uvedení nové značky Optimo na evropský trh. Cílem tohoto kroku je zvýšit podíl společnosti na evropském trhu nabídkou rozmanitého portfolia značek a výrobků přizpůsobených potřebám různých segmentů zákazníků.
Hankook představuje Optimo
Značka Optimo se zaměřuje na pneumatiky pro osobní automobily a pokrývá segment trhu s rostoucí poptávkou. Nabídka zahrnuje letní, celoroční a zimní pneumatiky s důrazem na výkon a spolehlivost.
„Společnost Hankook zaznamenala v posledních letech na evropském trhu působivý růst. Zavedením značky Optimo nastavujeme kurz, který umožní pokračovat v tomto úspěšném příběhu i v budoucnu,“ říká Jongho Park, provozní ředitel společnosti Hankook Tire Europe.
Optimo je název jedné z oblíbených celoročních pneumatik Hankook. Značka má symbolizovat spolehlivost a precizně vyladěné portfolio produktů, které splňují rozmanité potřeby zákazníků.
Hankook plánuje propagovat značku Optimo online i offline, aby posílil její rozpoznatelnost a loajalitu zákazníků. Přidání nápisu „Optimo, a Brand by Hankook Tire“ má zdůraznit důvěryhodnost a spolehlivost značky.
Ve druhém čtvrtletí roku 2025 se očekává uvedení značky Optimo na mimoevropské trhy.
Komentáře