Trost: Technická podpora/Konzultant na Hotline (automotive)

20 listopadu 2017, 14:38 Job offer may be outdated

TROST AUTO SERVICE TECHNIK spol. s r.o. je členem skupiny TROST AUTO SERVICE TECHNIK SE se sídlem v německém Stuttgartu, která je největší a nejdynamičtější evropskou obchodní firmou v poskytování služeb pro autoservisy. Společnost nabízí náhradní díly originální kvality na osobní, užitkové i nákladní automobily, nářadí, diagnostiku, vybavení dílen a servisů. Zároveň TROST poskytuje komplexní péči - vybavení servisu, specializovaná školení, technickou podporu - hotline a investiční programy.

Technická podpora/Konzultant na Hotline (automotive)

Pracovní pozice:
Hledáme technicky orientovaného kolegu, který bude zajišťovat podporu našim konceptovým zákazníkům při hledání závady nebo při potřebě technických informací. Data bude vyhledávat v odborných softwarech a dalších našich materiálech, dále bude čerpat zejména z vlastních zkušeností a poznatků.

Váš pracovní den:
- komunikujete se zákazníky (telefonicky, mailem)
- vedete evidenci dat o zákazníkovi (dotazy a jejich vyřešení)
- poskytujete konzultace a návrhy řešení pro odstranění závad
- aktivně vyhledáváte nové zdroje informací
- účastníte se školení

Naše požadavky:
- komplexní znalost techniky os. vozidel (mechanika motoru, systémy vstřikování, převodovky, brzdové soustavy...)
- praktická zkušenost v autoopravárenství
- znalosti v oblasti diagnostiky vozidel
- znalosti v systémech klimatizace vozidel
- orientace v náhradních dílech a potřebném vybavení pro opravy
- základní znalost technické angličtiny a němčiny z oblasti autoopravárenství (vyhledávání a překládání technických informací)

Nabízíme:
- zajímavou práci v dynamickém automobilovém odvětví
- dlouhodobou perspektivu danou dobrou pozicí firmy na trhu
- možnost profesního růstu
- motivační finanční ohodnocení
- možnost nástupu ihned


Informace o pozici:

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: Technika a vývoj, Zákaznický servis, Auto - moto, Technik, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Kontaktní osoba: Markéta Fuková, HR Manager, marketa.fukova@trost.com, mobil: 602 259 095