Společnost AAA AUTO se stala inovátorem v oblasti nákupů a prodejů na webu

, 28. července 2017, 11:09

Společnost AAA AUTO začala s rozvojem on-line obchodování už v roce 1998, kdy spustila první webovou prezentaci. O pouhé čtyři roky později se web www.aaaauto.cz stal nejnavštěvovanější automobilovou stránkou u nás.

Stránky www.aaaauto.cz jsou důležitým prodejním nástrojem automobilů v AAA AUTO. Čtyři pětiny zákazníků si takto předvyberou svůj automobil a výběr buď konzultují s operátory Kontaktního centra společnosti, nebo rovnou navštíví nejbližší pobočku největšího prodejce ojetin.

„V dnešní době patří webová prezentace ke strategickým nástrojům každé společnosti a s příchodem chytrých telefonů jsme se zaměřili i na provázanost hlavního webu s mobilní verzí,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO, Karolína Topolová.

On-line nabídka automobilů je zásadní pro prodej automobilů zahraničním zákazníkům mimo země, kde AAA AUTO aktuálně působí. Zvyšuje se i podíl zákazníků, kteří si automobil přes internet nejen vyberou, ale rovnou i koupí.

AAA AUTO v průběhu let spustilo webové prezentace pro všechny země, ve kterých působí. Spolu s expanzí roste návštěvnost nejvíce na polské verzi webu, letos o 48 %. Stránky AAA AUTO prošly v roce 2012 kompletním redesignem s důrazem na celkové zjednodušení on-line výběru vozidel a vytváření nových nástrojů, které hledání vozů usnadňují. Úpravy webu vedoucí k vyššímu uživatelskému komfortu jsou prováděny prakticky každý týden. Výsledkem je rekordní návštěvnost, která v loňském roce překonala hranici 35 milionů.

V letošním roce výrazně roste především návštěvnost z mobilních zařízení. Moderní mobilní aplikace pro chytré telefony nabízí největší výběr vozidel ve střední Evropě a je určena jak pro operační systém iOS, tak pro Android.

Uživatel si v přehledném rozhraní programu může vybírat ze všech více než osmi tisíc automobilů, které AAA AUTO nabízí na svých 21 pobočkách v České republice. Mobilní aplikace stejně jako web nabízí kromě průvodce i funkci Garáž, kam si zákazník může virtuálně „zaparkovat“ vybrané automobily a kdykoliv se k nim vrátit. Letos ve srovnání se stejným obdobím vzrostl podíl výběru automobilu přes mobilní aplikaci o 13,6 %.

Země původu návštěvníků webů AAA AUTO

Meziroční srovnání prvního pololetí

Související články

Trh s ojetými diesely začal kopírovat trendy prodeje nových vozů
Trh s ojetými diesely začal kopírovat trendy prodeje nových vozů

Prodeje benzínových aut jsou nejvyšší za posledních pět let. Od ledna do června roku 2016 se prodalo 43,27 % nových vozů s dieselovým motorem a 53,9 % s benzínovým. Zbytek připadal na alternativní paliva. V letošním roce se mezi lednem a červnem prodávalo již 57,27 % nových aut v benzínové motorizaci. Prodeje alternativních pohonů se meziročně zvýšily o necelé […]

Červnová nabídka ojetin narostla o 5.000 aut
Červnová nabídka ojetin narostla o 5.000 aut

Letošní červen přinesl  rostoucí zájem lidí o pořízení vozu. V měsíci červnu bylo na českém trhu inzerováno 79.000 ojetých vozů. 

Nejoblíbenější a nejzajímavější ojetiny v 25leté historii AAA AUTO: od Favoritu k Octavii
Nejoblíbenější a nejzajímavější ojetiny v 25leté historii AAA AUTO: od Favoritu k Octavii

Dynamická proměna trhu s ojetými automobily zaznamenala za uplynulé čtvrtstoletí velký vývoj. Ten se netýkal pouze trendů, stupňů výbavy a  nových prvků s ohledem na užitnou hodnotu, cenu či stáří, ale zejména jednotlivých značek a  modelů. Podrobnou analýzu provedla společnost AAA AUTO International.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!