Sogefi dodává filtr pro diesly Fordu Transit

28. února 2017, 11:44

Ford se rozhodl pro Sogefi jako dodavatele palivových filtrů pro novou generaci dieslových motorů Panther Diesel 2.0L používaných v užitkových vozidlech Ford Transit.

Filtr vyrobený z kompozitních materiálů je umístěn v motorovém prostoru pomocí kovové svorky. Ta je opatřena krytem, který chrání filtr v případě havárie. Pro dodatečnou ochranu jsou držáky filtru vyrobeny z polyftalamidu. Díky svým materiálovým vlastnostem je zabráněno elektrostatickým výbojům. Filtr je také vybaven předehřevem, který nemá přímý kontakt s palivem, a tím chrání proti riziku vznícení a zároveň poskytuje větší odolnost celého dílu. Všechna tato řešení mají za cíl chránit cestující a vozidlo.

Díky technologii Diesel3Tech + ™ a extrémní ochraně proti vodě pomáhá chránit jak systém vstřikování paliva tak i celý motor i při vysokém znečištění paliva. Diesel3Tech + ™ separuje kapičky vody (do 10 mikrometrů) z paliva a ukládá ji do vyhrazeného zásobníku. Po dosažení maximální hladiny vody v této nádrži se na palubní desce rozsvítí kontrolka, který nás upozorní na vyprázdnění zásobníku vypouštěcím šroubem.

Společnost Sogefi vyvinula vlastní software, který umožňuje s vysokou přesností určit požadované rozměry a kapacitu filtru, při zohlednění skutečných provozních podmínek. Díky tomu nedojde k ucpání filtru mezi intervaly výměny ani za velmi nepříznivých podmínek.

Z plastu vyrobený filtr byl navržen tak, aby mohl pracovat za nepříznivém podmínek, které vytváří samotná nafta. Není napadán bakteriemi, které poškozují filtry vyrobené z kovu, což může vést ke vzniku děr v obalu. Filtrační materiál nabízí optimální odstranění nečistot do 4 mikrometrů zajišťující dlouhý a bezproblémový provoz vysokotlakého čerpadla a vstřikovačů. Kromě toho technologie Diesel3Tech ™ poskytuje vynikající separaci vody, a tím chrání proti korozi citlivého systému vstřikování paliva.

Rozšiřující se nabídka filtrů Sogefi pro aftermarket pokrývá téměř 96 procent vozového parku a je dostupná pod známými značkami Purflux, Fram i CoopersFiaam.

Související články

Ford zkouší technologii, která by mohla upozorňovat na nebezpečné výmoly
Ford zkouší technologii, která by mohla upozorňovat na nebezpečné výmoly

Letošní zima bude patrně nejhorší za hodně dlouhou dobu. Teploty hluboko pod nulou, led a sníh se podepisují mimo jiné na stavu silnic. V celoevropském měřítku se špatný povrch vozovky nějakým způsobem podílí na více než třetině všech dopravních nehod. V roce 2011 bylo v Evropě hlášeno 20 milionů výmolů, ale opravila se z toho jen polovina. Odhadované náklady přitom […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!