Návštěvníci stánku Delphi Technologies mohli na veletrhu Automechanika jako první vidět nově navržené obaly výrobků pro aftermarket. Nová verze obalu s charakteristickým logem Delphi Technologies, je součástí rozsáhlé změny v image značky, která znamená přechod od typického červeného oválku k jednotnému logu, pod kterým bude společnost působit na trhu OE i v aftermarketu.
Nové obaly značky Delphi Technologies vznikly na základě rozsáhlého nezávislého výzkumu, jehož se zúčastnili zákazníci z celého světa. Lepší grafické uspořádání a kvalitnější materiály se promítají do robustnějšího obalu, který lépe chrání obsah, aniž se zvyšuje hmotnost nebo velikost krabice.
“Výsledkem jsme nadšeni,” řekl Neil Fryer, viceprezident pro globální marketing, produkty a strategii pro aftermarket Delphi Technologies. “Nové balení je elegantní, svěží a moderní, což odráží jednak novou značku, tak kvalitu našich výrobků. Stále však odkazuje na předchozí vzhled produktu a další známé prvky pro lepší rozpoznatelnost. To je velmi důležité při změně image společnosti.”
Nové balení má vylepšenou etiketu, která přehledně přináší informace potřebné pro rychlou identifikaci dílů. U některých produktů jsou součástí etikety technické nákresy a jejich umístění. A co je nejdůležitější, všechny štítky na stávajících i nových obalech budou obsahovat červený ovál společně s logem Delphi Technologies, což usnadní bezproblémový přechod.
Zavedení nových obalů je jedním z pilířů rozsáhlého programu změny image značky, která bude podpořena mohutnou mediální kampaní, která osloví tisíce mechaniků ve vybraných zemích. V krabicích se značkou Delphi Technologies budou od konce letošního roku postupně uváděny na trh různé produkty. Během přechodného období budou zákazníci dostávat produkty společnosti Delphi jak v starém, tak i v novém balení.
Komentáře