Společnost NSK představí své inovace na mezinárodním kongresu VDI „Dritev – Drivetrain for Vehicles“

11. června 2019, 10:49

V souladu s příklonem automobilového průmyslu k elektromobilům a s pokračujícím trendem zmenšování rozměrů a hmotnosti vozidel zaměří společnost NSK na mezinárodním kongresu Dritev 2019, který se bude konat 10. a 11. července v Bonnu (Německo), pozornost na kompaktní systémy pohonů elektromobilů.

Inovativní systém využívající kuličková ložiska NSK je vhodný pro vysoké rychlosti ve výkonných elektrických pohonných jednotkách.

Společnost NSK představí své inovace na mezinárodním kongresu VDIKongres Dritev, organizovaný agenturou VDI Wissenforum, jež je součástí Asociace německých inženýrů VDI, poutá pozornost odborníků na pohonné jednotky automobilů z celého světa. Událost nabývá na významu s tím, jak se trh pohonů orientuje na nové technologie, mezi něž patří omezování emisí oxidu uhličitého, a dále s tím, jak roste množství provedení pohonných jednotek a jak sílí vládní opatření.

Společnost NSK na kongresu představí výsledky nejnovějšího výzkumu a vývoje se speciálním zaměřením na pokročilou techniku a výrobky pro elektromobily, elektrifikaci komponent automobilů a zvyšování účinnosti prvků pohonných jednotek. Například v oblasti primárního převodu elektromobilů bude představen reduktor NSK, který přispívá ke zmenšení velikosti pohonné jednotky kombinací vysokorychlostního elektromotoru a trakčního reduktoru. Celý systém je tak o 40% menší než konvenční trakční pohonná jednotka. Systém NSK s převodovým poměrem reduktoru 4 a výkonem 125 kW se vyznačuje také výrazně tišším chodem.

NSK představí kombinaci současné techniky a postupné elektrifikace prostřednictvím produktů určených pro konstrukci konvenčních automobilů, automobilů s hybridním pohonem i elektromobilů. Ústředním motivem současné scény pohonů automobilů je kromě mnoha jiných převodových komponent zejména systém trakčních pohonů elektromobilů.

Mimo kuličková ložiska, včetně vysokorychlostního, elektricky izolovaného provedení, budou představena také jehlová, válečková a kuželíková ložiska různých provedení až do šesté generace, která jsou používána evropskými výrobci automobilů a jejich dodavateli.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!