Nové vícejiskrové zapalovací cívky Delphi Technologies v OE kvalitě na aftermarketovém trhu

24. července 2019, 13:10

S cílem uspokojit rostoucí poptávku na aftermarketu uvádí společnost Delphi Technologies, přední světový dodavatel pokročilých zapalovacích systémů, na trh dvě nové zapalovací cívky OE založeny na osvědčené vícejiskrové technologii.

Nové vícejiskrové zapalovací cívky Delphi TechnologiesDíky zapalovacím cívkám OE společnosti Delphi Technologies pro použití ve vozech značky Mercedes budou nyní autodílny moci nabídnout vysoce kvalitní opravy zážehového systému za konkurenceschopné ceny pro stále rostoucí vozový park kategorie high-performance.

Systém vybaven vícejiskrovou technologií společnosti vytváří četné jiskry s vyšší energií, což snižuje emise výfukových plynů, snižuje spotřebu paliva až o 20 % a zlepšuje výkon motoru.

Bylo vyrobeno již více než 14 mil. cívek, které se montují do populárních modelů automobilů značky Mercedes. Když se zohlední další desetiletí rozvoje v segmentu OE, lze si těžko nepovšimnout narůstajících možností pro distributory a autoservisy.

„Zpřístupnění této technologie pro nezávislý aftermarketový trh umožní autodílnám nabídnout konkurenceschopné opravy zážehového systému se zaručenou kvalitou. Pro servisy jde nejen o možnost okamžitě rozšířit nabídku, ale lze počítat s rostoucím vozovým parkem premiových automobilů, které budou vyžadovat opravy v podobném cenovém segmentu po celou dobu užívání,“ konstatuje Jean-Francois Bouveyron, viceprezident pro trh náhradních dílů, EMEA.

Zapalovací cívky OE Delphi Technologies se montují do více než 150 modelů automobilů značky Mercedes, včetně A220, C180, C200, E200, GLA200 a Vito. Nedávno uvedené položky do řady určené pro zážehové systémy ji rozšiřují na více než 500 čísel dílů, přičemž pokrývá téměř 9.000 aplikací (značka/model/motor) a park 114 mil. vozidel, což znamená obrovskou komplexnost v rámci odvětví.

Až o 20% vyšší úspora paliva

V technologii vícejiskrového zapalování Delphi Technologies je počáteční jiskra provázena několika dalšími, které zapalují směs pohonných hmot a vzduchu za náročných provozních podmínek, jakými jsou vysoká úroveň recirkulace výfukových plynů a nekvalitní palivové směsi. Velmi rychlá tvorba jisker za sebou zajišťuje žádoucí synchronizaci zapalování. U motorů GDi to znamená optimální spalování, významnou úsporu paliva – až 20 % – a snížené emise nečistot v porovnání s konkurenčními časově řízenými systémy vícejiskrového zážehu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!