V oblasti exportu zaznamenává společnost Liqui Moly již několik let větší růst než v Německu. Měřeno na objem obratu je stále největší domácí trh. I popularita produktů a značky je v Německu obrovská. A stále se zvyšuje. Dokazují to výsledky hlasování čtenářů devíti největších německých motoristických médií: Liqui Moly byla zvolena nejoblíbenější značkou olejů celkem desetkrát.
Auto Zeitung, Auto Bild, auto motor und sport, Motor Klassik, Auto / Straßenverkehr, Motorrad, PS, sport auto, Motorsport aktuell. Tento seznam ukazuje média, která každý rok vyzývají své čtenáře, aby zvolili nejoblíbenější výrobce vozidel a značky příslušenství. Někteří čtenáři hlasují pro Liqui Moly jako svůj nejoblíbenější motorový olej již více než deset let.
„Je to ryzí věrnost značce. A přesně pro tohle pracujeme každý den již desítky let,“ říká jednatel LIQUI MOLY Ernst Prost. „Máme radost z každého titulu, který vyhrajeme, a z každého rekordu, kterého dosáhneme.“
V hlasování o nejoblíbenější produkty pro péči o vozidlo se Liqui Moly umístila na vynikajícím druhém místě.
V letošní marketingové kampani bude společnost zdůrazňovat svou řadu produktů péče jako třetí pilíř vedle olejů a aditiv.
Komentáře