Continental: Montáž napínacích kladek Fiat je bezpečnější než dříve

, 17. srpna 2021, 16:10

Firma Continental reaguje na to, že v mnoha dílnách nejsou napínací kladky osazovány správným napínacím klíčem, ale pojistným kroužkem. To samozřejmě není ideální, protože pružina se může při manipulaci s kleštěmi uvolnit.

K takové práci jsou zapotřebí speciální nástroje. V Continental ale hledali způsob, jak instalaci zjednodušit. Změnili upevňovací bod pružiny ve tvaru písmene V, takže má nyní tvar písmene U.

Výsledek: Pružina nemůže z upevňovacího bodu vypadnout. To montérům velmi ulehčí práci a výrazně to zvýší bezpečnost při montáži. A navíc: Napínací kladku v tomto provedení dodává společnost Continental pouze v rámci sad rozvodového řemene CT1115K1 a CT1115WP1 pro modely Fiat a Lancia s motory o objemu 1,2 l nebo 1,4 l.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Anonym, 27. srpna 2021, 0:11 0 0

Co je to za nesmyslný argument? Nebo se něco ztratilo v překladu? Samozřejmě má každý napínací klíč, nebo alespoň pravoúhlé kleště na segrovky, kterými lze napínací klíč nahradit. U některých fiatů se mimo to napíná kladka přípravkem se závažím a tento postup nemůže žádná modifikace pružiny ovlivnit. Čím nás to krmíte, nedáte si ani práci s řádným překladem a chcete přitom získat naší důvěru? To jsem tedy asi něco nepochopil. Franta Lasovský.

Odpověď