Společnost ZF vyrobila 200 milionů jednotek EPB a je první společností na světě, která dosáhla tohoto milníku. Společnost ZF vynalezla brzdu EPB s motorem na třmenu před více než 20 lety a nyní je její EPB již v šesté generaci a je skutečným ztělesněním inteligentních mechanických systémů.
Společnost také vyrobila více než 500 milionů svých jednotek integrovaných parkovacích brzd (IPB). IPB zahrnuje plně integrovaný mechanismus parkovací brzdy v zadním třmenu a připravila prostor pro zavedení EPB.
EPB je pozoruhodná svou schopností přinášet výhody jako je vylepšená spotřeba paliva díky snížení hmotnosti brzdového systému. Jedná se o příklad elektrifikace mechanických systémů umožňující integraci a pokročilé funkce při kombinaci s dalšími systémy vozidla a jednalo se o důležitý první krok k elektrifikaci brzdových systémů. Technologie také zvyšuje bezpečnost řidiče umožněním nouzového zastavení dvou kol s protiblokovacím systémem, jistotu a pohodlí řidiče, jelikož se systém aktivuje stisknutím tlačítka.
Kromě funkce parkovací brzdy je EPB plně integrovanou součástí brzdového systému s funkcemi jako dynamická regulace, snímání opotřebení brzdových destiček a nabízí menší degradaci než v případě mechanických systémů.
Společnost ZF nabízí řadu řešení parkovacích brzd, včetně integrované parkovací brzdy až po kompletní systémy EPB, včetně standardní EPB, EPBi, která eliminuje potřebu samostatné elektronické řídicí jednotky (ECU), protože je integrovaná do elektronického systému řízení stability a EPB pro přední nápravy, která je vhodnější pro menší segmenty vozidel.
„Posunem k ještě vyšším úrovním pokročilé bezpečnosti, automatizovaného řízení a elektrifikace vozidel budou hrát brzdové systémy klíčovou roli ve snaze splnit předpisy, umožnit nové funkce a zajistit rekuperaci brzdové energie. To vyžaduje vyšší úrovně integrace s dalšími palubními systémy a větší stupeň řízení vozidla a systémů jako jsou elektronická parkovací brzda a integrované brzdové řídicí systémy a ZF Integrované systémy řízení brzd budou mít větší použitelnost než kdy předtím,“ uzavřel Meyer, senior viceprezident Active Safety společnosti ZF.
Komentáře