Společnost Castrol jmenuje Vesnu Di Tommaso generální ředitelkou Castrol Europe

6. října 2023, 11:37

Vesna Di Tommaso byla jmenována generální ředitelkou Castrol Europe a převzala tak funkci po Omeru Dormenovi, který začátkem tohoto roku oznámil svůj odchod do důchodu. Vesna bude sídlit ve Spojeném království a bude podřízena Michelle Jou, generální ředitelce společnosti Castrol.

Během posledních 22 let zastávala Vesna několik vedoucích pozic ve společnostech bp a Castrol. Naposledy působila jako viceprezidentka společnosti bp pro dodávky v sektoru midstream a B2B pro Asii a pacifickou oblast se sídlem v Austrálii. Předtím sídlila v Londýně a spolupracovala s podnikem bp Fuels Europe & South Africa. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti dodávek a logistiky a rovněž spolupracovala s podnikem bp Trading and Shipping v Singapuru.

Jmenování Vesny se shoduje s evropským zavedením inovace značky Castrol, které bude celosvětově implementováno letos a v roce 2024. Nová identita bude zavedena napříč produktovými obaly, partnerskými servisními programy, zařízeními, online a offline marketingem a globálními sponzorskými aktivy společnosti Castrol. Inovace značky má za cíl lépe odrážet jedinečné postavení společnosti Castrol na trhu a příležitosti, které vidí v uspokojování měnících se potřeb zákazníků.

Michelle Jou, generální ředitelka Castrol, k tomuto jmenování uvedla: „Vesna přináší bohaté zkušenosti, aby provedla Castrol Europe tímto vzrušujícím obdobím růstu a změn, protože zkoumáme nové příležitosti pro naše hlavní podnikání v oblasti maziv, diverzifikujeme se do nových oblastí, jako je tepelný management pro datová centra, a poskytujeme zákazníkům přidanou hodnotu. Vzhledem k tomu, že vedla několik týmů napříč provozními, strategickými a transformačními rolemi, se bude podnik těšit z Vesnina zapálení pro vedení a rozvoj lidí a pro budování silných vztahů, jakož i z jejího vedení založeného na inkluzi a spolupráci.“

Vesna Di Tommaso dodává: „Společnost Castrol má jako značka bezkonkurenční pověst na poprodejním trhu v automobilovém odvětví po celé Evropě a pokračuje v inovacích s produkty a službami v období zásadních změn tohoto odvětví. Jsem šťastná, že se mohu připojit k tak zapálenému týmu při zavádění inovované identity naší značky v evropském regionu, což nám pomůže oslovit jak dlouhodobé zákazníky, tak nové publikum, které se přizpůsobuje novým technologickým a obchodním výzvám.“

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!