Rok 2024 je významným milníkem 125. výročí společnosti Castrol, která se zaměřuje na maziva a je součástí skupiny BP Group. V době, kdy tato globální značka slaví 125. výročí svého založení, představuje společnost Castrol novou strategii „Inovace, výkonnost, pokrok,“ která vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků.
Svět mobility se mění a společnost Castrol má potenciál přispět k této změně. Na znamení této změny a jako odraz nového nasměrování společnost Castrol osvěžila svůj vzhled a přináší logo pro rok 2024.
Aby byla společnost Castrol i nadále na špičce inovací a připravena na budoucnost, investuje dále do svých globálních technologických center v Číně, Německu a Severní a Jižní Americe a plánuje investici ve výši 60 milionů dolarů do nového špičkového centra pro testování baterií pro elektromobily (EV) a analytické laboratoře ve Velké Británii.
V rámci pilíře „Inovace“ své strategie již společnost Castrol uvedla na trh řadu zdokonalených kapalin Castrol ON pro elektromobily, včetně převodových olejů, tepelných kapalin a maziv pro elektromobily. Rostoucí trh s elektromobily bude pravděpodobně po mnoho let koexistovat s pokračující poptávkou po vozidlech se spalovacími motory a hybridech. Cílem společnosti Castrol je i nadále přispívat k vyšší účinnosti vozidel se spalovacími motory a hybridních vozidel a zároveň se snažit být lídrem v oblasti kapalin pro elektromobily.
Společnost Castrol se také zaměří na uvádění více cirkulárních produktů a nabídek prostřednictvím opětovného využití základních olejů, které tvoří hlavní složku maziv.
V rámci pilíře „Výkonnost“ své strategie bude společnost Castrol podporovat průmyslové zákazníky, aby dosáhli vyšší efektivity, zvýšili produktivitu, zajistili cirkulaci a zvýšili hodnotu. Společnost Castrol působí v automobilovém průmyslu, strojírenství, robotice, leteckém a větrném průmyslu a v roce 2023 uzavřela partnerství se společností SKF a představila nabídku „Olej jako servis“ pro kovozpracující průmysl. To umožňuje opakované použití mazací kapaliny, což snižuje spotřebu a zároveň zlepšuje výkon stroje.
Společnost Castrol také navázala výzkumnou spolupráci s mediální laboratoří Massachusettského technologického institutu (MIT) na podporu svého programu AstroAnt Payload.
Společnost se zaměřuje také na „Pokrok“. Vytyčuje nové oblasti, v nichž má společnost Castrol znalosti, schopnosti a odbornost. Společnost Castrol identifikovala tepelný management a diverzifikaci v oblasti řešení chlazení datových center jako nové příležitosti k růstu.
Michelle Jou, generální ředitelka společnosti Castrol, shrnuje: „V době, kdy slavíme 125. výročí, společnost Castrol nejenže přemýšlí o minulosti, ale také plánuje směr do budoucnosti. Naše strategie „Inovace, výkonnost, pokrok,“ ztělesňuje naše odhodlání urychlit pokrok našich zákazníků a pomoci jim čelit výzvám zítřka. Naším cílem je rozvíjet naši hlavní činnost novými způsoby, využívat naše nejmodernější technologie a důvěryhodnou globální značku, abychom zůstali v čele našeho odvětví. Vyvíjíme výrazněji cirkulární nabídky, abychom pomohli zákazníkům dosáhnout jejich cílů v oblasti udržitelnosti, a zkoumáme nové zajímavé příležitosti k růstu mimo oblast maziv. Je mi ctí pokračovat ve vývoji 125 let staré ikonické značky Castrol, aby sloužila měnícím se potřebám zákazníků a připravila naše podnikání na budoucí úspěch.“
Komentáře