Bridgestone a Saroléa se chystají na závod Isle of Man TT

16. května 2017, 11:52

Bridgestone pokračuje v partnerství s belgickým výrobcem elektrických motocyklů Saroléa a společně se připravují na čtvrtou účast v závodě TT Zero na ostrově Man, který se uskuteční 7. června.

Závodní motocykl Saroléa SP7 je vybaven standardními pneumatikami Bridgestone Battlax a za řídítka motocyklu SP7 druhým rokem v řadě usedne Dean Harrison, velmi zkušený závodní motocyklový jezdec z Yorkshiru.

Tým je v tomto závodě velkým kandidátem na umístění na stupních vítězů díky kombinaci Harrisonova závodního talentu, techniky a inovací motocyklu SP7 a závodních pneumatik Bridgestone Battlax.

Spolupráce mezi značkami Bridgestone a Saroléa byla zahájena v roce 2014. Partnerství je příkladem realizace dlouhodobé ekologické vize společnosti Bridgestone, která se zaměřuje na ochranu životního prostředí, šetrné využívání přírodních zdrojů a snižování emisí CO2.

Související články

Bridgestone znovu na stupních vítězů
Bridgestone znovu na stupních vítězů

Pneumatiky Bridgestone byly více než 20 hodin v čele závodu 24 h Le Mans Moto. Po nelítostném boji musel nakonec tým YART přenechat první místo dalšímu týmu se ztrátou necelých 20 sekund, což je nejmenší časový rozdíl mezi 1. a 2. místem v historii. 

Nová pneumatika Battlecross X10 zvládne všechny výzvy v písku
Nová pneumatika Battlecross X10 zvládne všechny výzvy v písku

Bridgestone završuje uvádění nové generace motokrosových pneumatik na trh představením pneumatiky Battlecross X10 do písečného terénu. X10 nabízí jezdcům ještě vyšší úroveň trakce, lepší samočisticí vlastnosti a snadnější ovladatelnost při bočním smyku na jakémkoli druhu písečného povrchu.

Bridgestone a Saroléa na cestě k trvale udržitelné mobilitě
Bridgestone a Saroléa na cestě k trvale udržitelné mobilitě

Elektricky poháněný motocykl Saroléa SP7 v barvách značky Bridgestone, vybavený standardními pneumatikami Bridgestone Battlax Hypersport S21, byl vystaven na výstavě Intermot jako symbol usilování společnosti Bridgestone o trvale udržitelnou mobilitu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!