Zpráva pojednává o rozsáhlých globálních aktivitách koncernu Bridgestone v oblasti sociální odpovědnosti (CSR), v rámci programu „Our Way to Serve“ (Náš způsob služby), a přináší přehledy, základní informace o spuštění programu a popisy tří prioritních oblastí: mobilita, lidé a životní prostředí, jakož i zásady managementu.
V reakci na změny na globálním trhu z hlediska trvalé udržitelnosti specifikuje koncern Bridgestone zásadní sociální a ekologické problémy, které hodlá řešit, a popisuje některé z iniciativ, které podniká s cílem vyřešit uvedené problémy. Koncern například formuluje střednědobé cíle pro rok 2020 v rámci ekologických prioritních oblastí a popisuje úspěchy, dosažené v roce 2016:
- snížení spotřeby vody na vyrobenou jednotku o 28,5 % (v porovnání s rokem 2005)
- zvýšení produktivity zdrojů o 31 % (v porovnání s rokem 2005)
- snížení emisí CO2 z provozních činností a následného používání produktů, vztaženo k čistým výnosům z prodeje, o 29 % (v porovnání s rokem 2005)
- snížení valivého odporu pneumatik o 13 % (v porovnání s rokem 2005)
Tato zpráva také představuje hodnoty, které koncern vytvořil v prioritních oblastech. „Přestože Bridgestone vždy používal inovace k vývoji širokého sortimentu produktů a služeb, pro budoucnost hodláme vyvíjet a nabízet obchodní řešení, která přispějí k vyřešení sociálních problémů a zároveň budou splňovat očekávání zákazníků,“ poznamenává ve zprávě Masaaki Tsuya, předseda představenstva a jednatel společnosti Bridgestone Corporation. „Výsledkem jsou velmi kvalitní a vysoce inovativní přínosy pro naše zákazníky, pozitivní vliv na společnost a uznání od našich zákazníků, že je Bridgestone důvěryhodným poskytovatelem řešení.“
Koncern Bridgestone bude aktivně řešit sociální problémy, pracovat na naplňování očekávání společnosti a přispívat k realizaci trvale udržitelného životního prostředí a společnosti. Aktivním dialogem s širokými vrstvami zainteresovaných stran se koncern snaží vytvářet společné hodnoty pro své zákazníky a společnost.
Komentáře