Společnost KS Motor zařadila do své nabídky několik novinek od výrobce ET Engineteam.
Jedna z novinek v nabídce produktů ET Engineteam je nastavovač vačkového hřídele – VVT hub ET Engineteam VT0002. Jedná se o zařízení pro variabilní časování ventilů. K dispozici je pro automobily VW, Seat, Škoda, Audi s motory 2,0 TFSI 16V. OE číslo: 06F109088C, 06F109088G, 06F109088J.
VVT huby používá také kompletní set rozvodového řetězu RS0050 se dvěma nastavovači variabilního časování ventilů pro automobily Peugeot, Citroen a BMW s motory 1,4 a 1,6 VTi. Disponuje řetězem typu Simplex se 138 zuby. Na VVT huby se často při výměnách rozvodů zapomíná, přitom právě tyto nastavovače jsou pro bezproblémový provoz vačky stěžejní.
Další novinkou v produktové škále ET Engineteam je opravná sada UV0009 válcové vložky s pístem a pístními kroužky pro veterány Škoda Rapid / 130 / Favorit 135 / Forman a Felicia I a II. Je to kompletní set k instalaci do motorů typu 742,13.
Mezi další novinky patří rozvodové sady. Jedna z novinek, rozvodová řetězová sada RS0042, řeší problematické motory CBZA a CBZB, tedy Škoda, VW, Audi a Seat v motorizaci 1,2 TSI od roku 2011. U těchto automobilů odcházejí OE rozvody již po cca 40 – 60 tis. ujetých kilometrech. Závada se zpravidla projevuje hlučným chodem při studeném startu, kdy ještě není napnutý rozvodový řetěz nedostatečným natlakováním hydraulického napínáku. V danou chvíli hrozí riziko přeskočení řetězu a „rozhození“ synchronicity pístů a ventilů, což vede ke střetu ve válci a závažnému poškození motoru. Proto se doporučuje nejdéle po ujetí 40 tis. km rozvody nahradit novými.
Další novinky v nabídce KS Motor od ET Engineteam jsou výbrusové písty, pístní kroužky, hlava válců, vačkové hřídele, olejová čerpadla a jejich komponenty.
Komentáře