Společnost KS Motor zařadila do své nabídky rozvodové sady firmy ET Engineteam na pohon vaček a olejového čerpadla pro vozy Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.
Nové položky v nabídce:
Univerzální sada rozvodů RS0049 na pohon vačkových hřídelí na vozy Škoda, Volkswagen, Audi a Seat o obsahu 1,4Tsi a 1,6Fsi.
Tato sada NEOBSAHUJE malé dvouřadé rozvodové kolo klikové hřídele, které dále zajištuje pohon vačkových hřídelí a olejové pumpy. Pro různé motorizace existuje více variant rozvodového kolečka. Ty lze koupit samostatně nebo v opět v praktických sadách na pohon olejové pumpy.
Možné varianty sad rozvodů na pohon olejové pumpy:
RS0047 – obsahuje také dvouřadé rozvodové kolečko – 18 a 18 zubů – na klikový hřídel. Jedna řada se stará o rozvody vačkových hřídelí a druhá řada pohání morseoův řetěz olejového čerpadla. Součástí sady je také napínák.
RS0048 – obsahuje dvouřadé kolečko – 18 a 18 zubů – na klikový hřídel. Toto rozvodové kolo má také za úkol pohon vaček a zároveň olejového čerpadla. Pro pohon olejové pumpy je ale použit klasický článkový řetěz, proto sada obsahuje modifikované kolečko. Součástí sady je také napínák.
RS0051 – o správné časování u těchto aplikací se stará také dvouřadé rozvodové kolo kliky, tentokráte o 23 a 18 zubech. Pro pohon olejové pumpy je použit řetěz typu Morse. Součástí kitu je i napínák.
Univerzální olejové čerpadlo
Olejové čerpadlo PU0099 – univerzální pumpa bez uchyceného rozvodového kola. Rozvodové kolo olejového čerpadla je nutné vybrat podle typu motoru, nebo použitého typu řetězu. Při použití řetězu typu Morse použijte kolo RG0003 (29 zubů), pokud má váš vůz klasický článkový řetěz musíte použít kolo RG0004 (30 zubů). Spolu s olejovou pumpou je dodáván i šroub na uchycení příslušného kola.
Komentáře