Předposlední listopadový týden se ve Swiss Automotive Group CZ nesl ve znamení technických školení Castrol. Mechanici a prodejci z celé republiky se na nich sešli v Ostravě, Brně, Praze, Plzni a Hradci Králové.
Během pěti dnů se tak na pěti různých místech uskutečnilo devět seminářů, při kterých bylo proškoleno celkem 193 osob z řad mechaniků (zákazníků) i obchodních zástupců a prodejců pořádající společnosti SAG. Všem byly následně vystaveny osobní certifikáty o absolvování školení.
Zhruba tříhodinové školení bylo rozděleno na dvě části. Po představení nového loga, grafického vizuálu a marketingové strategie značky přišlo na řadu vysvětlení nového členění řad olejů Castrol EDGE, Magnatec a GTX včetně benefitů a možných záměn. Samozřejmě nemohly chybět ani technické informace jako je složení, technologie výroby, viskozita či normy a specifikace olejů (API, ACEA a OEM). Školitelé přitom nezapomněli ani na nákladní a motocyklové oleje a představili také novinky v oblasti převodových olejů, včetně požadavků na převodová maziva.
Nová ochranná známka společnosti Castrol
Značka Castrol má nové logo i obaly svým výrobků. V rámci nové strategie to má přinést odlišení hlavní činnosti společnosti a získat modernější, dynamičtější a živější design. Nejde ale jen o kosmetickou úpravu. Obnovení je spíše součástí procesu změn, v němž se společnost obrací k novým řešením a službám doplňujícím hlavní činnost v oblasti maziv. Castrol bude i nadále používat ikonické červené, zelené a bílé barvy, ale v modernějším jednoduchém provedení. Zavádění bude postupně probíhat ve všech evropských provozech do roku 2024 a nakonec se objeví na všech obalech výrobků, programech servisního partnerství, zařízeních, online i offline marketingu a globálních sponzorských aktivitách.
Komentáře