Produkce největší tuzemské automobilky roste a přibývá i firem, které chtějí své sklady umístit co možná nejblíže jejímu závodu. Pro nové i stávající nájemce v průmyslovém parku P3 Mladá Boleslav tak vznikne přes 23.000 m2 nových prostor určených pro skladování a výrobu.
V halách P3 v Mladé Boleslavi už někteří dodavatelé Škody Auto sídlí – společnost HP-Pelzer zde vyrábí akustické komponenty, zatímco Yapp Czech Automotive se zaměřuje na vývoj a výrobu palivových systémů.
Prostory, které tyto společnosti využívají, se nyní kvůli expanzi jejich provozu zdvojnásobí na bezmála 30.000 m2. V parku navíc vzniknou další dvě haly o velikosti 3.800 m2 a 4.800 m2, které už se nyní nabízejí zájemcům nejen z automobilového průmyslu. Developer předpokládá, že haly obsadí ještě před jejich dokončením, které je plánováno na podzim tohoto roku.
Asi 20 minut jízdy na severovýchod od průmyslového parku v Mladé Boleslavi sídlí v P3 Příšovice další z dodavatelů automobilového průmyslu, a také jeden z nejvýznamnějších zaměstnavatelů v regionu, španělská společnost Grupo Antolin. Vyrábí zde interiérové komponenty jako jsou například palubní desky nebo výplně dveří, kterými se pyšní přes 500 různých modelů automobilů řady známých značek. Společnost přednedávnem také potřebovala navýšit své skladové kapacity, proto ke stávající hale o velikosti cca 10.000 m2 P3 přistavěla ještě jednu menší halu o rozloze 3.700 m2.
„Občas mám takový dojem, že bychom si mohli z dílů, které naši nájemci v parcích na Mladoboleslavsku a Liberecku skladují, složit vlastní auto. Raději se ale budeme držet toho, co nám jde v rámci automotive průmyslu nejlépe – tedy výstavba průmyslových objektů v klíčových lokalitách vhodných jak pro skladování, tak výrobu,“ říká Tomáš Míček, ředitel P3 pro Českou republiku.
Volných skladovacích prostor i pozemků pro logistickou výstavbu je u Mladé Boleslavi dlouhodobě nedostatek. P3 svým klientům z oblasti automotive vychází vstříc ve všech specifických řešeních, které vyžadují, jako je například několikanásobně vyšší příkon elektřiny, větší počet světlíků (zaručující přísun více denního světla) nebo zvýšená intenzita vnitřního osvětlení.
Průmyslový developer klade velký důraz i na zázemí pro zaměstnance a také na místní obyvatele. Příjezdové cesty jsou vedeny mimo obytnou zástavbu. Pro zaměstnance je v parku zázemí ve formě šaten, odpočinkových místností a dostatku parkovacích míst.
Komentáře