Prémiové značky AEZ a DOTZ představují pro letošní jarní sezónu své designové novinky. AEZ svou novinkou Panama zamířil do segmentu prémiových SUV, zatímco DOTZ uzpůsobil design Misano pro širokou paletu moderních automobilů napříč třídami. ALCAR má novinky také pro majitele karavanů nebo v segmentu kompletních kol.
Litá kola prémiových značek AEZ a DOTZ pro vozy SUV
V novém, extrémně odolném kole AEZ Panama, speciálně navrženém a optimalizovaném pro vozy SUV, si může každý najít něco svého. Jeho název odkazuje na nejdelší soustavu silnic na světě, Panamericana, na které žádný úsek nepřipomíná další. Německý výrobce AEZ nabízí v designu Panama motoristům vysokou nosnost až 1.026 kg a řadu možností v podobě čtrnácti dostupných rozměrů, které zahrnují i kola v originálním rozměru.
V rozměrech od 19 do 21 palců je Panama schválena pro další automobily v prémiovém segmentu SUV, například pro Porsche Cayenne a Macan, Mercedes GLE, BMW X3, a to opět v originálních rozměrech. Nechybí ani aplikace pro Audi Q7 a svůj vůz mohou designem Panama ozdobit také majitelé vozů VW Touareg nebo Range Rover Discovery a Evoque.
Panama je dostupná ve verzi „high gloss“ s lakováním s titanovým leskem, které kolu dodává odolný vzhled a variantě „dark“ s kombinací leštěné čelní plochy a černého laku, která zdůrazní sportovní eleganci SUV.
DOTZ Misano posunuje limity
Design kola Misano vzešel z nového tuningového projektu značky DOTZ, pro který německý výrobce kol vyvinul speciální design litého kola se zapuštěným středem a otevřenými paprsky. Finální design kola pro sériové vozy, který splňuje všechny homologační požadavky, má optimalizovaný tvar paprsků a je motoristům k dispozici ve dvou barevných variantách.
Verze “grey” je opatřená šedým metalickým lakem, zatímco verze “dark” kombinuje šedý metalický lak s leštěnou čelní plochou. Jedinečné, úzké dvojice zakřivených paprsků na první pohled odlišují design Misano od ostatních. Kolo je schválené v rozměrech od 17 do 20 palců pro mnoho oblíbených modelů automobilů s pětiděrovým uchycením, jakými jsou například Kia Ceed, Renault Megane, Hyundai i30, Škoda Octavia, VW Golf, Mercedes B třídy, Audi A4 a mnoho dalších.
DEZENT má nově kola i pro přestavby, například karavany
Loňské novinky DEZENT Van a Van dark, které jsou určené speciálně pro lehká užitková vozidla a dodávky obdržely v únoru 2019 schválení Ministerstva dopravy ČR k použití i na přestavbách užitkových vozidel, například obytných aut. Na vozidla v 2. stupni výroby může ALCAR BOHEMIA vystavovat Typové listy za podmínky, že v rámci přestavby nedochází ke změně podvozku ani ke zvýšení zatížení na nápravu nad rámec zatížení pro vozidlo v 1. stupni. Splnění těchto podmínek kontroluje technik ve Stanici technické kontroly na základě Typového listu určeného pro vozidla v 2. stupni výroby.
DEZENT Van je homologován v rozměru 6,5×16 palců pro vozy s 5 i 6 děrovým uchycením, jakými jsou například Ford Transit, Mercedes V třídy a Sprinter, VW T5, T6 a Crafter, Renault Traffic, Citroen Jumper, Peugeot Boxer nebo Fiat Ducato. Vedle klasického stříbrného lakování je k dispozici také s atraktivní kombinací černého laku a leštěné čelní plochy. Nyní tedy může být použit i na přestavbách postavených na shodných podvozcích při splnění výše uvedených podmínek.
Kompletní kola od ALCARu
I v nadcházející sezóně mohou všichni motoristé využít bonusu v podobě cenového zvýhodnění ocelových kol ALCAR STAHLRAD a ALCAR HYBRIDRAD a litých kol značek AEZ, DOTZ, DEZENT a ENZO v případě jejich nákupu právě v kompletu se senzory TPMS.
ALCAR BOHEMIA dodává na český trh senzory TPMS od nejvýznamnějších světových výrobců včetně světového lídra ve výrobě OE senzorů firmy Schrader. Také díky nejnovější generaci naprogramovaných senzorů „ALCAR by Schrader“ umí ALCAR vybavit senzory téměř 100 % vozidel jezdících po našich silnicích.
Již nyní si může každý prohlédnout novinky v 3D konfigurátoru kol na www.alcar.cz, který je zobrazí přímo na konkrétním modelu automobilu. Kromě novinek 3D konfigurátor zobrazuje kompletní nabídku litých kol z produkce ALCAR, která mají potřebnou homologaci pro provoz na veřejných komunikacích v ČR.
Komentáře