Liqui Moly zůstává nejoblíbenější značkou oleje v Německu

, 19. dubna 2017, 8:02

Čtyři ankety, čtyři tituly, jedna série: LIQUI MOLY je v Německu nejoblíbenější značkou oleje. Stejně jako v předchozích letech se čtenáři čtyř velkých německých automagazínů rozhodli v anketě o nejlepší značku oleje pro LIQUI MOLY

„Když jsme v roce 2011 obsadili obě dvě nejvyšší příčky, nečekali jsme, že tím začíná série vítězství,“ říká Ernst Prost, výkonný ředitel společnosti LIQUI MOLY. Od prvního titulu před sedmi lety stál podnik vyrábějící maziva na nejvyšším stupínku už šestadvacetkrát. Tento úspěch se opakoval i v odborných médiích. Tam vyhrála společnost LIQUI MOLY další ankety čtenářů. Mezitím už získala více než 30 titulů. „Ve vnímání řidičů a odborníků nejsme žádným zázrakem jednoho hitu, ale sériovým vítězem na špici hitparády,“ zdůraznil Ernst Prost. Pro něj jsou každoroční čtenářské ankety důležitým obrazem nálady.

Každý rok se čtyři nejvýznamnější automagazíny ptají svých čtenářů, jaká jsou podle jejich názoru nejlepší auta a produkty pro automobily. S anketou začal časopis „Auto Motor und Sport“, s 2,8 miliony čtenářů druhý největší časopis v Německu. Čtenáři hlasují pro LIQUI MOLY jako nejlepší značku v kategorii maziv nepřetržitě již od roku 2011. V kategorii pečujících prostředků obsadila společnost LIQUI MOLY druhou příčku. Následoval časopis Auto Zeitung se stejnými výsledky: sedmý rok po sobě první místo v kategorii maziv a druhá příčka v kategorii pečujících prostředků.

Pak představil výsledky největší časopis pro fanoušky automobilů v Německu: O „nejlepších značkách ve všech třídách“ mohly rozhodovat 3,4 miliony čtenářů časopisu „Auto Bild“. Po šesté za sebou zvolili značku LIQUI MOLY vítězem kategorie „Dobrá maziva pro automobil“.

Velký úspěch korunoval magazín „Motor Klassik“. I čtenáři speciálního zájmového časopisu ocenili LIQUI MOLY titulem Nejlepší značka v kategorii maziv. A rovněž nepřetržitě již od roku 2012.

„Důvěra asi osmi milionů čtenářů není náhoda, rozhodně ne v tak dlouhém časovém úseku. Je to výsledek tvrdé a důsledné práce,“ říká Ernst Prost. K ní patří i budování známosti značky. „Sponzorství v motoristickém sportu je pro nás samozřejmostí. Naše působení v této oblasti dále rozšiřujeme a angažujeme se i při mezinárodních zimních sportovních akcích, aby naše značka zůstávala v povědomí po celý rok“. V květnu bude mít společnost LIQUI MOLY reklamu na mistrovství světa v hokeji, které se bude konat v Německu a ve Francii.

Ernst Prost: „I v budoucnu chceme zůstat číslem jedna. Neboť výsledky anket se sledují s velkým zájmem i na dalších trzích a jsou důležitým stavebním kamenem na naší cestě stát se globální značkou“.

Více na stránkách LIQUI MOLY.

Tisková zpráva LIQUI MOLY GMBH

Související články

Stále větší rozmanitost motorových olejů představuje nebezpečí pro řidiče
Stále větší rozmanitost motorových olejů představuje nebezpečí pro řidiče

Výrobci aut požadují stále nové oleje a rozmanitých druhů olejů je stále více a více. LIQUI MOLY uvádí na trh dva exempláře nejnovější generace olejů: Top Tec 6100 a Top Tec 6200. Oliver Kuhn, zástupce ředitele olejové laboratoře společnosti LIQUI MOLY, vysvětluje výhody mimořádně řídkých olejů a varuje před riziky řidiče a autoservisy.

Nová generace motorových olejů LIQUI MOLY
Nová generace motorových olejů LIQUI MOLY

Stále efektivnější motory vyžadují stále efektivnější motorové oleje. Proto nyní německý specialista na oleje a aditiva, společnost LIQUI MOLY, uvádí na trh dva motorové oleje, které splňují nejnovější požadavky značek BMW a Volkswagen: Top Tec 6100 a Top Tec 6200. Představují generační skok v technologii motorových olejů.

Výrazné plus pro LIQUI MOLY
Výrazné plus pro LIQUI MOLY

LIQUI MOLY dále roste. Německý výrobce olejů a aditiv zvýšil v roce 2016 svůj obrat o 11 procent na 489 milionů eur. Stejně jako v předchozích letech tedy společnost zaznamenala nový rekordní obrat.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!