V Německu bylo vyzváno celkem 7,2 miliónu čtenářů, aby zvolili nejlepší značku oleje na trhu. V motoristických časopisech Auto Bild, Auto Motor und Sport, Auto Zeitung a Motor Klassik byly odpovědi vždy stejné: LIQUI MOLY.
Auto Motor und Sport a Auto Zeitung vybraly za nejlepší značku oleje LIQUI MOLY již osmým rokem po sobě. U časopisů Auto Bild a Motor Klassik je to již sedmým rokem. Přesto se zde nesetkáváme s žádným rutinním přístupem ani netečností: “Vyhlašování výsledků je pro nás vždy velice napínavé. Je to skoro jako při udělování Oskarů“, říká Ernst Prost, jednatel společnosti. “Pozitivní výsledek při tomto hlasování je pro nás tak důležitý, protože je to zcela demokratické hlasování, které představuje objektivní názor čtenářů.”
Obchodu s motorovými oleji dominují především velké, globální koncerny. A přesto se středně velké společnosti z Německa podařilo, postavit se jako David proti Goliášovi, prosadit se na globalizovaném trhu a získat spokojené zákazníky.
K popularitě společnosti LIQUI MOLY přispívají kromě mnoha promo akcí, také rozsáhlé aktivity v oblasti sponzoringu. Během posledních měsíců jste měli možnost, vidět naši značku na mnoha zimních sportovních akcích. „Aktuálně se účastníme mistrovství světa silničních motocyklů MotoGP a v květnu nás můžete vidět také na mistrovství světa v ledním hokeji v Dánsku“, říká vedoucí oddělení marketingu Peter Baumann.
Povědomí o značce je zcela zásadní, ale ze všeho nejdůležitější jsou vynikající kvalita a neustálé inovace. Proto investujeme každý rok milióny do výzkumu a vývoje. V roce 2017 to bylo přesně 5,3 mil. euro. „Jsme v úzkém kontaktu s největšími výrobci automobilů po celém světě a nabízíme tak našim zákazníkům oleje s příslušným doporučením“, zdůrazňuje vedoucí oddělení vývoje David Kaiser. „Zákazník u nás nakoupí jako oleje pro svého veterána, tak i pro vozidla, která jsou vybavena těmi nejmodernějšími motory.“
Nezáleží na tom, o jaké mazivo se jedná, všechna jsou podrobována velice náročným kontrolním procesům. „Tak můžeme zaručit stále stejně vysokou kvalitu našich výrobků na té nejvyšší možné úrovni.“ Odborníci se věnují otázkám, jak budou vypadat oleje budoucnosti a snaží se, a aby i v budoucnu patřila maziva ‚Made in Germany‘ a ‚Made by LIQUI MOLY‘ mezi automobilisty k těm nejoblíbenějším a nejlepším značkám v Německu.
Komentáře