Gates uvádí na trh s náhradními díly řadu řemenů v olejové lázni

28. února 2019, 10:20

Společnost Gates uvádí na trh s náhradními díly řemeny řady Belt-in-Oil (BiO) určené k použití s pohony olejových čerpadel a jako rozvodové řemeny. Prvních pět katalogových čísel bude uvedeno na trh do konce 1. čtvrtletí. Uvedení dalších je plánováno na 2. 3. a 4. čtvrtletí tohoto roku.

Tyto řemeny byl zároveň vybrány jako originální vybavení (OE) pro olejové čerpadlo zajišťující mazání v nejnovějších verzích turbomotorů ECO Boost společnosti Ford o objemu 1,0 litru. Konstrukce řemenů BiO společnosti Gates snižuje tření a přispívá k celkovému snížení hmotnosti vozidla, což následně umožňuje snížit i spotřebu paliva a emisí CO2.

Integrované součásti v olejové lázni (Belt-in-Oil), například rozvodové řemeny, řemeny olejových čerpadel, napínače a systém ozubeného kola ECO, se využívají jako originální vybavení v celé řadě náročných aplikací v motorech po celém světě. Mezi příklady můžeme uvést tříválcové motory 1.0L VTEC turbo montované do modelů řady Honda Civic.

Gates řemeny v olejové lázni

Společnost Gates používá technologii originálního vybavení jako měřítko kvality při výrobě všech svých řemenů coby náhradních dílů. Nejnovější řemeny BiO pro trh s náhradními díly v tomto směru nepředstavují výjimku. Každý řemen BiO má na vrchní straně tkaninu odolnou vůči působení oleje s hybridním ozubením a nylonový potah odolný vůči oleji na zadní straně. Vícevrstvý materiál odolný vůči oleji obsahuje velmi pevné skleněné kordy o vysoké hustotě, které též obsahují impregnaci odolnou vůči působení oleje. Technologie řemenů BiO spojuje jednoduchost a osvědčenou účinnost s robustními materiály, které dokážou odolávat působení oleje po celou dobu životnosti motoru.

Použití nových řemenů řady BiO

Nové řemeny BiO určené pro trh s náhradními díly budou zařazeny jako rozšíření řady rozvodových řemenů Gates PowerGrip. Tři z nových katalogových čísel řemenů BiO budou zahrnovat stále větší počet aplikací ve vozech Ford a VW vybavených olejovými čerpadly s řemenovým pohonem.

  • katalogová čísla T357HOB budou vhodná pro modely Ford s motorem o objemu 1,0 l, jako jsou Focus, C-Max a Fiesta
  • čísla T351HOB budou vhodná pro motory VW o objemu 1,6 l a 2,0 l, které se montují do modelů jako Audi A3, Volkswagen Golf, Škoda Octavia a Seat Leon
  • čísla T358HOB budou vhodná pro modely jako Audi A1, Škoda Fabia a Superb, Volkswagen Polo a Seat Ibiza
  • čísla T354HOB a T539HOB pro aplikace s řemenovými rozvody se budou používat ve stejných modelech Ford, jaké jsou uvedeny pro čísla T357HOB

Motory v mnoha raných aplikacích originálního vybavení se již začínají dostávat k limitům očekávané životnosti. Obvykle jde o hodnoty mezi 200.000 a 300.000 km. Výměny řemenů BiO se již začínají stávat žádanou opravou, protože někteří zákazníci mají zájem prodloužit životnost svých vozidel. Další zakázky pocházejí z oprav po nehodách a při renovačních pracích u špičkových vozů v rámci jejich přípravy na prodej na trhu ojetých vozidel.

Trendy zmenšování motorů a posuny směrem k většímu využívání technologie řemenů BiO stále pokračují. Očekává se, že v blízké budoucnosti bude více než 14 milionů vozidel vybaveno jedním nebo více těmito řemeny. To znamená další příležitosti pro společnost Gates i pro její zákazníky.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!