Společnost Motorservice uvádí na trh tři nové moduly chladiče EGR

, 17 dubna 2019, 10:13

Společnost MS Motorservice rozšířila své portfolio produktů o tři nové moduly chladiče EGR. Tyto pokrývají velkou modelovou paletu společnosti Volkswagen AG osobních vozidel se vznětovými motory. Nové moduly chladiče EGR v kvalitě přímého dodavatele tak otvírají potenciál trhu s více než 8 miliony vozidel.

Tři nové moduly chladiče recirkulace výfukových plynů (EGR) od Motorservice

Základním předpokladem pro dlouhodobé řešení oprav je vzájemné přesné přizpůsobení komponent zpětného vedení spalin (EGR) a také přizpůsobení příslušnému motoru. Proto doporučují výměnu opotřebených nebo defektních komponent za náhradní díl stejné kvality.

Konstrukční díly zpětného vedení spalin sice nejsou klasickými díly podléhající rychlému opotřebení, přesto může v době životnosti motoru dojít k výpadku. Ale také v případě typických příznaků poruchy systému EGR jako je černý kouř, ztráta výkonu, špatný volnoběh nebo nedostatečné zrychlení, vyhledává mnoho řidičů služby servisu. Každá porucha způsobuje ztrátu výkonu a oprava je nevyhnutelná.

Nové moduly chladiče EGR společnosti Motorservice s čísly výrobku 7.09720.00.0 až 7.09720.02.0 zde nabízí řešení. Odpovídají přesně aktuálnímu trendu kompaktních modulů s integrovaným ventilem EGR a obtokovou klapkou. Kromě toho přesvědčí také spolehlivou funkčností a kvalitním pouzdrem z ušlechtilé oceli.

Jsou vystaveny extrémním podmínkám s agresivním kondenzátem spalin, teplotami až 700 stupňů a tlaku až 3 bar. Tyto všeobecné talenty přesvědčí vše také z hlediska použitelnosti: Mohou se používat ve více než 8 milionech osobních vozidel se vznětovými motory u modelů vozidel Audi, Seat, Škoda a VW.

O zpětném vedení spalin

U chlazeného zpětného vedení spalin se díky přimíchávání spalin snižuje podíl kyslíku ve směsi paliva se vzduchem a tím snižuje teplota spalování ve válcích. Škodlivé oxidy dusíku (NOx) vznikají především při vysokých teplotách a tlacích, proto je tak možné snížit koncentrace NOx před únikem do životního prostředí až o 50 %. U vznětových motorů se díky zpětnému vedení spalin kromě toho snižuje vytváření částic sazí o cca 10 %.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!