Schaeffler reorganizuje aftermarketovou nabídku

3. září 2021, 8:58

Divize Automotive Aftermarket společnosti Schaeffler a její dlouholetý obchodní partner Saleri Group odsouhlasili s okamžitým účinkem převod celosvětových užívacích práv na značku Ruville na společnost Saleri. Schaeffler tak pokračuje v transformaci své aftermarketové nabídky.

Ruville Saleri

Jens Schüler, prezident GKAM, Global Sales & Marketing Automotive Aftermarket, k tomu říká: „Tato transakce zdokonaluje naše již stabilní a cenné partnerství se Saleri Group. Kromě toho posiluje náš profil značky na trhu v divizi Automotive Aftermarket s našimi třemi značkami produktů LuK, INA a FAG pro systémy převodovek, motorů a podvozků, které nadále představují profesionální řešení oprav v kvalitě originálního vybavení.“

Všechny výrobky Schaeffler, které byly dříve nabízeny pod značkou Ruville, jsou nyní uváděny na trh pod značkou FAG. Tímto krokem společnost Schaeffler dokončuje globální přestavbu portfolia divize Automotive Aftermarket, která byla zahájena v roce 2019 a která začala spojením dílů podvozku a řízení, hnacích hřídelí a ložisek pružné vzpěry pod značkou FAG. Stávající patenty, vztahy se zákazníky nebo dodavateli společnosti Schaeffler zůstávají převodem značky nedotčeny.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!