Výrobce pneumatik Sava spustil svou novou kampaň s názvem Kámoši na misi, která informuje řidiče o tom, že s pneumatikami Sava si teď užijí více zábavy.
Uživatelé sociálních sítí Facebook a Youtube se budou tak stále častěji setkávat se zelenou barvou značky Sava. Průvodci a hlavními aktéry videí kampaně Kámoši na misi jsou Kenny Santucci a Ben Rameaka, komici a televizní hvězdy z USA.
Kampaň Kámoši na misi je zaměřena primárně na mladé lidi, jež seznamuje se značkou pneumatik Sava, která patří do produktového portfolia předního světového výrobce pneumatik společnosti Goodyear Dunlop. Sava vyrábí pneumatiky, které využívají obdobných technologií jako její prémioví kolegové, avšak pro svou příznivou cenu jsou vyhledávány především mladší klientelou. Tato skupina zákazníků si právě díky nižší pořizovací ceně může za ušetřené peníze užívat více zábavy.
Nedílnou součástí kampaně je i soutěž o Kennyho a Benův automobil Renault Escpace dCi 2.2, který soutěžící mohou vyhrát na cestu po Evropě, přičemž po dokončení cesty si výherce bude moci auto ponechat. Soutěž bude vypadat tak, že čtyři přátelé nasednou do virtuálního vozidla SAVA a následně se budou snažit pro svůj vůz získat na zelených Facebook stránkách značky Sava co nejvíce „Líbí se mi“ od svých přátel. Vítěz soutěže získá stan, automobil, fotoaparát a 2500 Eur na útratu během výletu.
“Hledáme čtyři přátele, kteří se prostě rádi baví, stejně jako my”, říká Kenny Santucci ke své nové roli. “Nabízíme jim peníze, střechu nad hlavou a naše krásné zelené auto, aby v něm mohli jezdit, a především, aby mohli dělat to, co my děláme nejlépe – bavit se!”
Díky vynikajícím jazykovým schopnostem jak Santucciho, tak Rameaka je Facebook stránka Sava dostupná v angličtině, němčině, rumunštině, srbštině a češtině. Více o tom, proč právě řidiči s pneumatikami Sava si užívají více zábavy, a kampani Kámoši na misi můžete najít na Facebook stránce: http://www.facebook.com/sava
Komentáře