Největší prodejce ojetých automobilů ve střední a východní Evropě plánuje i letos významně expandovat a s tím souvisí i plán AAA AUTO otevřít v letošním roce až 135 nových pozic. V současnosti společnost nabízí jen v České republice o 45 % více pracovních pozic ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Největší nábor zaměstnanců proběhne z důvodu expanze v Polsku a dalších zemích. V současné době zaměstnává skupina AAA AUTO téměř 2 400 lidí, kteří pracují na více než čtyřiceti pobočkách ve čtyřech státech.
“Letos naše společnost slaví čtvrtstoletí na českém trhu, a fakt, že uplynulých dvacet pět let bylo úspěšných, je vizitkou zejména našich zaměstnanců. Díky nim se nám daří zvyšovat základnu stálých zákazníků a úspěšně expandovat nejen v rámci čtyř zemí, ve kterých působíme. Letos plánujeme obsadit až 135 nových pracovních pozic, z nichž největší část připadne na Polsko a Českou republiku,” uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International.
AAA AUTO je již 25 let největším prodejcem ojetých automobilů v České republice a působí také na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku. Z plánovaného počtu 135 nových pozic přijme 100 lidí pro polský trh a 35 pro Českou republiku. „Vzhledem k celkovému růstu firmy v České republice a ve všech zemích působnosti přijímáme nové zaměstnance na všech úrovních organizace. Kromě klíčových pozic pro obsluhu zákazníků, prodejců, automechaniků a operátorů na telemarketingu, dále rozšiřujeme manažerské týmy o seniorní kolegy, kteří doplňují zkušenosti našich, ve firmě dlouhodobě působících expertů. Nového kolegu mohou doporučovat i vlastní zaměstnanci společnosti. Motivováni jsou odměnou 3 000 až 10 000 korun dle charakteru obsazované pozice,“ upozornila Karolína Topolová.
AAA AUTO také spustilo nový program pod názvem „Leadership academy“, s jehož pomocí vybírá budoucí manažerské talenty a připravuje je pro jejich vedoucí role. „Zaměstnanci jsou naší nejcennější devizou a vždy se nám osvědčilo hledat talenty přímo ve firmě, a jak se říká „vychovávat si je“. Letos do vzdělávacího programu na rozvoj managementu a tréninku investujeme 2 miliony korun,“ doplnila Topolová. Noví zaměstnanci prochází obsáhlým školením a získávají široké možnosti dalšího vzdělávání a dynamické i přátelské prostředí podporující proaktivní přístup k práci. K dalším benefitům patří rozšíření znalostí, nadstandardní využití cizích jazyků, cestování, pružná pracovní doba, slevy na sportovní a kulturní akce, nebo bonusy za doporučení zákazníků. Zaměstnanci mohou využívat slevy na vstupenky do divadel, na dovolenou a získat například vstupenky na jarní kole ePojištění.cz ligy, kde je AAA AUTO partnerem.
Komentáře