Pozice ředitele marketingu skupiny AAA AUTO se ujal Daniel Šturm. Ve své funkci bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy, ale také růst značky zánovních vozů Mototechna. Na pozici šéfa marketingu nahradil Jana Dobiáše.
Daniel Šturm má letité zkušenosti v mezinárodních strukturách firem. Úspěšně řídil projekty uvedení produktů na trh nebo také spuštění různých internetových služeb. Před svým nástupem do AAA AUTO zastával Šturm řadu vedoucích pozic v marketingu a obchodě. Působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, posléze řídil marketing společnosti Home Credit v České republice a na Slovensku. Pracoval také na řídících pozicích ve společnostech Stratosféra a Inzertmedia.
„Marketing AAA Auto je pro každého marketéra obrovská výzva. Geografická rozlehlost od Česka, Slovenska, Polska až po Maďarsko, brandová komplexnost tří nezávislých značek Mototechny, AAA AUTO a Auto Diskont, výrazná důležitost finančních služeb a v neposlední řadě nutnost podporovat pobočkovou síť desítek poboček, dělá z marketingové strategie velmi komplexní výzvu. Přicházím do společnosti s cílem podpořit další mezinárodní expanzi, dát značce Mototechna výraznou pozici největšího prodejce v segmentu zánovních vozů a hlavně udržet a zvýšit růst z minulých let,“ uvedl ke svému jmenování Daniel Šturm.
Komentáře