Největším segmentem prodeje značky Mototechna ze skupiny AAA AUTO se staly zánovní automobily ve stáří do jednoho roku. V současnosti je možné v nabídce Mototechny nalézt celkem 600 těchto vozů, z čehož 400 jich je dokonce pouze půlročních. Jedná se tak o téměř nové vozy, jež jsou všechny k dispozici na jednom místě.
Mototechna Premium často provádí výkup většího množství automobilů s množstevními slevami, a proto svým zákazníkům dokáže nabídnout daleko výhodnější ceny. Ti mají navíc možnost velkého výběru skladových vozů na jednom místě. S vybraným automobilem mohou ihned bez prodlení odjet a nemusí čekat několik týdnů, či dokonce měsíců, jak se to dnes běžně děje u řady prodejců nových aut.
„V případech tak mladých vozů není ani tak důležité datum uvedení do provozu, jako výběr. Oproti dealerství, kde si může zákazník často vybrat jen jeden model, u nás si může vyzkoušet prakticky všechny vozy dostupné na trhu. Tyto vozy jsou prakticky ve stejném stavu jako nové, ale nabízíme je za ceny až o 40% nižší oproti původním ceníkovým cenám. Pro zákazníky, kteří chtějí kvalitní vůz s vlastnostmi nového je to tedy ekonomicky velmi výhodná varianta,“ říká generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Takové vozy na trhu příliš k sehnání nejsou. Málokdy se stává, že se majitel svého auta zbaví už do jednoho roku od jeho pořízení. „Při nákupu specifikujeme vozy přímo na míru aktuálním požadavkům trhu,“ dodává Topolová.
Než některé takto mladé vozy dosáhnou statutu ojetého automobilu (stáří půl roku a 6 tisíc najetých kilometrů), k dispozici je dostanou vybraní manažeři AAA AUTO „na zajetí“. Při jejich užívání musí dodržovat velmi přísná a striktní pravidla. Každý vůz má pouze jednoho řidiče, který je za něj absolutně zodpovědný pod přísnou pokutou za případné poškození. Všechny vozy jsou vybaveny sledovacím systémem, který pomocí GPS jednotky monitoruje pohyb i rychlost vozidla. Řidiči těchto automobilů mají zákaz překročit rychlost 150 km/h (v případě, že je vůz řízen například na německé dálnici). Samozřejmostí je, že je ve voze zakázáno kouřit. „O tato zajetá auta evidujeme velký zájem u zahraničních velkoobchodníků i značkových prodejců, kteří si nákupem u nás doplňují své skladové zásoby. To potvrzuje naši cenovou konkurenceschopnost i v porovnání se západní Evropu,“ říká Topolová.
Zatím, co v nižší a střední třídě jednoznačně dominují vozy s benzínovým pohonem (90%), u manažerských automobilů a vozů SUV jasně převládají dieselové agregáty (85%). Do výbavy střední třídy standardně patří klimatizace, tempomat, bluetooth, automatické LED denní svícení a ve většině případů i satelitní navigace. Tato úroveň výbavy se ovšem postupně stává nutností i u malých vozů. Patří do ní kromě elektrického ovládání zrcátek a oken i litá kola. Až na třídveřový model Škoda Citigo, nabízí Mototechna Premium veškerá auta ve čtyřdveřových nebo pětidveřových variantách. U vozů MPV se pak zaměřuje především na sedmimístné verze. SUV segment v této kategorii je v současnosti oblastí, která se nejvíce rozvíjí. „Máme největší Offroad park v České republice, ve kterém nabízíme až 1000 vozů. Lze v něm najít celou řadu půlročních vozů v kategorii SUV nebo Crossover,“ hovoří o nejrychleji rostoucím segmentu Karolína Topolová.
Komentáře