Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost.
VKDA 35338 T – SKF je exklusivním dodavatelem pro populární vozy PSA
PSA začala pracovat s novou platformou EMP2 s nižší vahou a emisemi, která by měla pokrývat 50% jejich celkové produkce vozů. Mezi první vozy využívající tuto platformu patří nový Citroën C4 Picasso II, Peugeot 308 II. Plánují se další modely (např. C5, Partner) na stejnou platformu a tím pádem i stejné díly tlumení. SKF pro tuto platformu nabízí kompletní sadu VKDA 35338 T.
VKBD 1013 – doporučení k montáži
VKBD 1013 je sada kolového ložiska předlisovaného v brzdovém kotouči. Používá se pro vozy Renault Trafic II, Opel Vivaro a Nissan Primastar.
Nejprve demontujte starý brzdový disk, matici a víčko. Staré víčko ani matici už nikdy nepoužívejte!
Očistěte čep na nápravě. Pro prevenci koroze doporučujeme ošetřit čep protikorozní pastou (nejlépe SKF LGAF 3E/0.5)
Při montáži ložiska a brzdového kotouče aplikujte tlak POUZE na vnitřní kroužek ložiska!
Součástí sady VKBD 1013 je i nová kolová matice, kterou musíte povinně vyměnit. Utahovací moment matice je 175 Nm.
Související články
Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. Univerzální manžeta VKJP 01001 pro homokinetické klouby Velmi oblíbená univerzální manžeta má vylepšený design. Tato manžeta je […]
Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. VKMA 04225 a VKMA 04226 Rozdíly v sadách rozvodového řemene pro motory Ford C-Max, Ecosport, Fiesta, Focus, […]
Mnoho závad na vodním čerpadle je přímo způsobeno špatnou montáží. Aplikace těsnícího tmelu je klíčovým faktorem správné funkce a životnosti vodního čerpadla. V této technické informaci je uveden postup pro správnou montáž. Použití těsnícího tmelu: Základní doporučení SKF při výměně vodního čerpadla a údržbě chladícího systému. 1- Před montáží počkat na vychladnutí motoru na pokojovou […]
Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. V tomto díle prezentuje tři technické informace. VKML 85000 – výměna rozvodového řetězu Tato informace se týká […]
Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. Vylepšení sady vodní pumpy VKPC 81407 Jedná se o pumpu pro oblíbené vozy skupiny VAG – Altea, […]
Prostřednictvím tohoto článku Vás SKF v pravidelné měsíční komunikaci informuje o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost.
Komentáře