Payen® se má stát expertní značkou společnosti Federal-Mogul

1. října 2010, 0:00

Značka Payen má pokrýt celý obor těsnění pro regiony Evropa, Blízký Východ a Afrika; značka Goetze® se má soustředit pouze na motory vyráběné v Německu.

Společnost Federal-Mogul (NASDAQ: FDML) zahajuje rozsáhlý program změny marketingové strategie značek, který zákazníkům na trhu náhradních dílů nabídne pod renomovanou značkou Payen® mnohem širší sortiment těsnění ve stejné kvalitě jako výrobky určené pro originální výbavu. Značka Goetze®, pod kterou je prodáváno těsnění na trhu náhradních dílů, bude nadále používána pouze u těsnění určeného pro motory a vozidla vyrobená v Německu.

 

Tato kampaň má být zahájena v říjnu a bude znamenat rozšíření koncepce expertních značek i na výrobky v oblasti těsnění. Společnost Federal-Mogul v roce 2009 rozdělila svůj obsáhlý sortiment výrobků pro motory pod čtyři značky – AE®, Glyco®, Goetze® a Nüral® – které jsou známé tím, že vysokou kvalitu a špičkovou technologii výrobků originální výbavy automobilů nabízejí i u komponentů prodávaných jako náhradní díly. Payen se nyní stává pátou expertní značkou a má pokrýt úplný sortiment těsnění a prakticky celý vozový park v regionech Evropa, Střední Východ a Afrika.

“Tento program i změna marketingové strategie našich značek vytvoří pro zákazníky významně širší a lépe strukturovanou nabídku komponentů těsnění a zároveň odstraní překrývání značek, ke kterému v některých případech docházelo,” uvádí Mark Whitehead, ředitel marketingu Federal-Mogul – engine & sealing products, Global Aftermarket pro Evropu, Střední Východ a Afriku. “Žádný z výrobků pro motor se nijak nezmění a bude i nadále odrážet jasnou vedoucí pozici společnosti Federal-Mogul jako dodavatele kvalitního těsnění, podložek, mechanických a jiných komponentů motoru pro originální výbavu vozidel.”

Kromě lepšího pokrytí vozového parku nám změna marketingové orientace umožní také rychlejší zavádění nových výrobků u nejnovějších modelů motorů, zvýší procento zákazníků, které bude možno uspokojit ihned ze skladové zásoby, zjednoduší zpracování katalogů a pomůže prodejcům odstranit duplicitu dílů, které jsou v současné době nabízeny pod značkou Payen i Goetze, uvádí Whitehead.

Firma Payen, která si získal svoji vynikající pověst jako dodavatel těsnění pro originální výbavu vozidel, bude jako expertní značka společnosti Federal-Mogul dodávat těsnění hlavy válců, sady těsnění, olejové těsnění a šrouby hlavy pro všechny evropské a asijské značky a modely vozidel, včetně osobních, lehkých užitkových a nákladních automobilů. Pod značkou Goetze bude nabízen omezený sortiment těsnění hlavy a sad těsnění pro 10 tradičních německých výrobců vozidel a motorů.

V souvislosti se zavedením nových atraktivních obalů pro těsnění Payen a Goetze společnost Federal-Mogul na výrobky těchto značek také rozšíří svůj program sofistikovaných opatření proti padělání. Na obalu bude použito několika důmyslných ochranných prvků, jako například dvourozměrný čárový maticový kód ve formátu Data Matrix a nálepka Holospot. Tyto ochranní prvky budou fungovat ve spojení s ověřovací službou pravosti výrobků na www.fmoriginalparts.com.

Další informace o změně marketingové strategie společnosti Federal-Mogul pro značky výrobků v oboru těsnění můžete získat od svého prodejce těsnění Payen nebo od zástupce společnosti Federal-Mogul.

Můžete si také prohlédnout interaktivní elektronický katalog Federal-Mogul na www.fmecat.eu.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!