Firma Genei rozjíždí servisní koncept Magneti Marelli Check Star Network

, 18. října 2012, 0:00

Magneti Marelli, jako jeden z nejvýznamnějších výrobců náhradních dílů v rámci OE a aftermarketu se rozhodl za úzké spolupráce se svými partnery v rámci EU rozvíjet servisní koncept Magneti Marelli Check Star Networt.

V dnešní době tento projekt úspěšně funguje například v Itálii, Polsku, Maďarsku a podobně. Pro ČR a SR byla jako partner Magneti Marelli zvolena společnost GENEI s.r.o. – generální importér autodílů. A to na základě dlouholeté plodné spolupráce mezi těmito firmami.

GENEI s.r.o. – generální importér autodílů
Působí na českém a potažmo slovenském aftermarketu již více než 20 let. Ve své nabídce má kompletní sortiment náhradních dílů na osobní a lehká užitková auta. Svou distribuční sít opírá výhradně o regionální distributory a prodejny náhradních dílů. Ty zásobuje nočním závozem na celém území ČR a SR. Právě znalosti těchto distributorů a jejich osobní zkušenosti z lokálních poměrů a místní servisní sítě bude jednou z výhod, na kterých chce GENEI postavit svoji úzkou spolupráci se svými distributory při vyhledávání vhodných kandidátů – servisů pro členství v konceptu Magneti Marelli Check Star Networt. GENEI tímto projektem nemění svou dosavadní obchodní strategii. Tento projekt neznamená vstup a obchodní aktivity napřímo v servisech. Na tomto projektu bude GENEI velice úzce spolupracovat se svými regionálními distributory. Dodavatelem do servisů zůstávají stále regionální partneři a distributoři firmy GENEI s.r.o.

Magneti Marelli Check Star Networt – servisní koncept jinak.
Na území ČR a SR je momentálně přibližně 17 aktivních „servisních konceptů“. Jejich společným kriteriem jsou většinou tyto parametry. Jsou organizované distributorem náhradních dílů. Jejich cílem a snahou je přitáhnout servis, jako odběratele dílů k jeho dodavateli – importérovi. Řeší základní identifikaci servisu a nejběžnější vybavení reklamním materiálem. Účast v síti zavazuje servis k plnění určitých nákupních limitů u distributora. Bohužel, tady koncepční činnost v mnohých případech končí. Takže dle názorů servisů, ze 17 servisních konceptů reálně fungují a zákazníkům něco přináší možná dva, nebo tři.

Magneti Marelli Check Star Networt – servisní koncept jehož cílem je přivést maloobchodního a fleetového zákazníka do servisu Magneti Marelli Check Star Networt.
Tato sít funguje v rámci EU a jejím cílem je konkurovat síti originálních značkových servisů a síti specializovaných Bosch servisů. Zásadní faktem je, že tento koncept organizuje Magneti Marelli jako výrobce a dodavatel do OE. Nejedná se o projekt běžného distributora – importéra náhradních dílů v dané zemi, jak je to u servisních konceptů ostatních importérů. To je zásadním rozdílem. Magneti Marelli Check Star Networt není nástrojem na zvyšování obratu v daném roce pro lokálního distributora. Je to koncepční práce s horizontem plánu rozvoje na 3 až 7 let. Cílem je vytvořit prémiovou síť servisů, která svou odbornou znalostí a povědomím u běžných motoristů bude alternativním řešením vůči originálním servisům.

Jaké jsou podmínky vstupu do sítě Magneti Marelli Check Star Networt?
Zákaznicky orientovaný servis, minimálně dvě a ž tři stání, který je ochotný zvyšovat svou odbornou znalost a dovednost v rychle rostoucím tempu specializace nových automobilů. Jednou ze základních povinností servisu bude aktivní účast na odborných školeních orientovaných na nové trendy a problematiku v autoopravárenství.

Druhým základním předpokladem je aktivní marketing a firemní kultura odpovídající standardům Magneti Marelli Check Star Networt. A to jak v oblasti kvality odvedené práce a kvality montovaných náhradních dílů, tak v oblasti zákaznického servisu orientovaného na koncového, nebo fleetového zákazníka.

Samozřejmostí je zvládání odborného diagnostického servisu, plnohodnotného servisu klimatizací a problematiky „diesel“ servisu. To vše při úzké spolupráci a s aplikovaným know-how Magneti Marelli a specializovanými přístroji Magneti Marelli.
V ČR a SR bude omezený počet těchto servisů. Předpokladem je dva až tři v okrese. Cílem je vytvořit síť, která bude svojí úrovní a technickými znalostmi prestižní skupinou. Není cílem vytvořit 18-náctý servisní koncept importéra dílů který stejně jako prvních 17 vůbec nebude fungovat a zákazníkovi – servisu – skoro nic nedá.

Servis, který vstoupí do konceptu, dostává automaticky vizualizaci Magneti Marelli Check Star, vyrobenou na míru servisu, tak jak jsme zvyklí u OE servisů. Totem u cesty, velké světelné logo, dlouhý plastový límec na budovu. Samozřejmostí je vybavení montérkami a ostatním marketingovým materiálem. Z technického hlediska přístup k technickým datům a know-how Magneti Marelli a povinná účast na školeních organizovaných Magneti Marelli.

Hlavním cílem tohoto konceptu, který už funguje cca v devíti zemích Evropy je:
– vytvořit prestižní síť s vysokou technickou úrovní, která svým přístupem a odvedenou prací bude reálnou alternativou pro běžného motoristu vůči značkovým servisům
– zabezpečit rostoucí technickou úroveň servisů, které v něm jsou – prostřednictvím školení a dodávek technických informací
– přísun maloobchodního zákazníka do sítě MM Check Star Network na základě aktivního marketingu směřovaného na konečného spotřebitele – majitele auta
– to vše zastřešené značkou jednoho z největších OE výrobců na světě a dodavatele do Formule 1 – Magneti Marelli

Zdroj: Tisková zpráva Genei

 


 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!