Společnost Stahlgruber představuje novinku v přípravě a to řemeny namísto řetězových rozvodů – Conti Belt In Oil (BIO). Jedná se o ozubené řemeny v olejové lázni pro pohony olejových čerpadel a rozvodů.
Od prvovýroby až k aftermarketu s náhradními díly: I pro opravy ozubených řemenů běžících v oleji nyní ContiTech připravuje vhodná řešení. Důraz je přitom kladen na to, aby byla zákazníkům poskytnuta co nejvyšší kvalita.
Ze strany výrobců vozidel jsou používány v motorech nově řemeny pohybující se v olejové lázni (namísto dřívějších řetězových komponentů) z různých důvodů. Hlavní výhody těchto řemenů oproti řetězovým ústrojím jsou:
- o 30 % nižší ztráty vznikající při tření
- snížení spotřeby až o 0,2L na 100km
- snížení emisí CO2 až o dva gramy na 1km
- snížená hlučnost
- extrémně pevná pryžová směs = dlouhá životnost
Nyní přichází nová generace řemenů do dílen. „V aktuálních motorech VW, Ford a PSA již jsou – u vozů Opel půjdou také brzy do série hnací řemeny pro pohon rozvodů, které se pohybují v olejové lázni a mohou nahradit do budoucna zcela současná řetězová ústrojí,“ informuje produktový manažer Adrian Rothschild z divize CONTITECH.
Řešení opravy od společnosti ContiTech pro dílny přitom nabízí obvyklou kvalitu a i zde je pětiletá záruka. Další řemeny pro užití v olejové lázni budou následovat v průběhu roku a k dispozici budou i odpovídající řešení ve formě sady.
Stahlgruber CZ Vás bude brzy informovat o nových aplikacích těchto řemenů, které začnou být postupně dostupné skladem.
Komentáře