Skvělé slevy i kvalitní služby Vám dnes nabídne skoro každý… 100% uznané reklamace včetně proplacení práce jen J+M autodíly!
Jak to dokáží?
Pojistí Vás unikátním produktem ČPP v hodnotě 12.000 Kč ročně – toto pojištění kryje nesprávnou montáž a neuznané reklamace až do výše 500.000 Kč se spoluúčastí 1.000 Kč
J+M autodíly jsou pojištěny a kryjí veškerou odpovědnost za montované díly – proces jako u havarijního pojištění
Nabízí okamžité uznání sortimentu A.B.S., MASTER-SPORT, VALEO a SKF (SKF je podmíněno certifikátem ze školení SKF) v případě, že si koupíte stejný díl znovu u J+M autodíly – při volbě jiného výrobce Vám bude účtován pouze rozdíl v ceně!
Jak to funguje?
Produkt REKLAMACE 30
Generujte u J+M autodíly měsíční obrat 30.000 Kč bez DPH a získáte garanci uznání 93 % reklamací – zbylých 7 % kryje pojistka, která Vás bude stát pouze 350 Kč bez DPH měsíčně. A to v garantované lhůtě výsledku reklamace do 30 dní.
Produkt REKLAMACE 50
Generujte měsíční obrat 50.000 Kč bez DPH a získáte garanci uznání 95 % reklamací – zbylých 5 % kryje pojistka, která Vás bude stát pouze 150 Kč bez DPH měsíčně. A to v garantované lhůtě výsledku reklamace do 14 dní.
Produkt REKLAMACE 80
Generujte měsíční obrat 80.000 Kč bez DPH a získáte garanci uznání 98 % reklamací – zbylá 2% kryje pojistka, která Vás bude stát pouze 1 Kč bez DPH měsíčně. A to v garantované lhůtě výsledku reklamace do 7 dní.
Nechcete závazek?
POJISTĚTE SE ZA 500 JM bodů měsíčně! Tato suma Vám bude měsíčně stržena z bodového konta.
PŘEDPOJISTĚTE SE ZA 6.000 JM bodů! Tato suma Vám bude stržena z bodového konta.
Modelové situace
- Mám na dílně auto na opravu elektroinstalace a při rozebírání přístrojové desky jsem poškodil čelní okno. Vše nahlásím makléřům a pojišťovna pošle likvidátora a na základě jeho prohlídky mi pojišťovna uhradí škodu za mou nešikovnost.
- Můj mechanik opravuje zákazníkovi pneumatiku a zapomene dotáhnout kolo. Kolo za jízdy upadne a trefí maminku na chodníku co tlačí kočárek. Mechanik vše nahlásí makléřům a ti vše nahlásí na pojišťovnu za mechanika. Pojišťovna pošle likvidátora, ten se podívá na škodu na autě, kočárku a na zdraví miminka a maminky. Pojišťovna následně zaplatí veškeré škody a samozřejmě i újmu na zdraví.
- Zákazník má děravý výfuk a přeje si ho zavařit. Při svařování výfuku auto vzplane. Mechanik zavolá makléřům a ti vše správně nahlásí pojišťovně za zákazníka. Likvidátor si prohlédne škodu a pojišťovna následně škodu uhradí.
- Mechanik mění kompletní rozvody zákazníkovi a špatně je nastaví. Následně dojde k rozsáhlému poškození Zákazník vše nahlásí dle pravdivých okolností makléřům a ti nahlásí škodu na pojišťovnu. Ta vyšle likvidátora na prohlídku poškození a dál určí postup opravy. Následně pojišťovna hradí kompletní opravu motoru včetně poškozených dílů.
Škodu je nutné vždy konzultovat s makléřskou společností, která bude uvedena na smlouvě. Při opravě auta je vždy nutné počkat na likvidátora pojišťovny. Pokud zákazník auto rozebere či opraví před prohlídkou likvidátora, tak pojišťovna nehradí škodu.
Více informací se dozvíte od svých obchodních zástupců nebo na stránkách J+M autodíly.
Komentáře