Siems & Klein přibližují odborná školení značky Josam

2. června 2025, 16:16

Značka JOSAM® se už více než 50 let věnuje vývoji profesionálního vybavení pro seřizování geometrie kol, rovnání rámů a indukční ohřev zejména v servisech nákladních vozidel a autobusů. Ve své centrále ve švédském Örebro navíc několikrát do roka pořádá odborná školení pro mechaniky z celé Evropy. Zatím poslední z nich se uskutečnilo v polovině května.

JOSAM

Švédský výrobce se tak dlouhodobě věnuje nejen výzkumu, ale v rámci JOSAM® Academy i vzdělávání odborníků na náročnou údržbu a opravy nákladních vozů. Ve svém školicím středisku organizuje praktické kurzy zejména v oblasti geometrie kol a rovnání rámů, a to ve švédštině, angličtině i němčině. Díky kombinaci teorie a praktických ukázek si účastníci osvojí nejen efektivní, ale i bezpečné pracovní postupy, které přímo přispívají k vyšší ziskovosti svých provozoven. JOSAM přitom nabízí také individuálně přizpůsobená školení na míru konkrétním potřebám zákazníků.

Tato školení jsou nástavbou produktů JOSAM navržených s důrazem na dlouhou životnost, jednoduchou obsluhu a spolehlivost v každodenním provozu. To platí např. pro indukční ohřev JH400, který šetří čas a zvyšuje bezpečnost oprav díky přesnému cílení tepla bez otevřeného plamene. To potvrzují i reálné zkušenosti z praxe – např. z britského servisu Green Oval Garage, který se specializuje na vozy Jaguar a Land Rover.

„Induktory Josam nám šetří čas každý den, při uvolňování zarezlých šroubů nebo zatuhlých dílů jsou mnohem rychlejší a hlavně bezpečnější než klasické hořáky. Teplo je cílené a nehrozí poškození okolních součástí,“ říká zakladatel značkového servisu Brian Hoult s tím, že právě bezpečnost, přesnost a rychlost jsou důvody, proč se zařízení JOSAM stala nedílnou součástí jeho dílny.

Tím spíše, že jejich výkon obstojí i po letech. Jeden z modelů JH400 totiž stále spolehlivě slouží i po dvanácti letech v každodenním provozu.

Siems & Klein tak jako výhradní české zastoupení značky přináší prověřené technologie JOSAM, které pomáhají servisům růst.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!