Dne 19. 4. 2018 se koná mimořádně svolané jednání Podvýboru pro dopravu při Hospodářském výboru poslanecké sněmovny, který bude projednávat nové připomínky sdružení ASEM k navrhovanému znění novely zákona 56/2001 Sb.
Zástupce ASEM, Libor Fleischhans, byl 28.3. pozván na jednání hospodářského výboru, kde se projednávaly pozměňovací návrhy v připomínkovém řízení k novele zákona č. 56/2001 Sb., aby přednesl nové skutečnosti týkající se zmiňované novely.
Výsledkem vystoupení ASEM v hospodářském výboru bylo, že se schůze k tomuto bodu přerušila. Doposud odhlasované body se budou znovu probírat na příští schůzi, dokud se na podvýboru neproberou detaily, které poslancům osvětlí trojnásobně nižší poruchovost dvojnásobně staršího vozového parku u nás a v Německu.
>ASEM se proto 19. 4. 2018 v 15:30 bude účastnit mimořádné schůze Podvýboru dopravy, kde přednese závažné skutečnosti, které poslanci doposud neznali. Znovu tedy do úvahy padá i zrušení regulace počtu STK a zrušení jediné možné formy STK jako velkokapacitní linky, která je proti všem zásadám duplicitně jak v zákoně, tak ve vyhlášce.
Anonym, 17. dubna 2018, 23:12 1 0
Konečně někdo nás opraváře začal naslouchal ,ale i pozdě jse dá něco dělat pro zdraví nás všech na této zemi
Odpověď