Dunlop představuje dvě nové sady pneumatik určené speciálně pro motocyklové závodníky: KR106/108 a Sportmax D212 GP Pro. Tyto nové pneumatiky Dunlop byly vytvořeny globálním vývojovým týmem z Evropy, Japonska a Severní Ameriky, který využívá nejnovější světové poznatky a technologie. Oba modely pneumatik, které jsou určeny speciálně profesionálním motocyklovým závodníkům a jezdcům navštěvujícím okruhové dny, představují špičkový produkt zaručující rychlost, spolehlivou přilnavost a jistý výkon, které mohou zajistit pouze profesionální závodní pneumatiky.
Model D212 GP Pro nahrazuje model Dunlop D211 GP, který v minulých letech způsobil převrat na trhu motocyklových pneumatik pro stroje nejvyšším výkonem. Hlavní výhodou modelů D212 GP Pro a KR106/108 je možnost výběru z různých směsí, což zajistí požadovanou vysokou výkonnost přesně podle vašich požadavků.
Značka Dunlop se účastní více než 140 světových šampionátů a model D212 GP Pro již v roce 2012 vyhrál celou řadu závodů, včetně TT Superstock na ostrově Man, šampionátu IDM Supersport, australského Supersport, Alpe Adria Superstock a Southern 100. Všechna vítězství značky Dunlop na šampionátech jsou výsledkem jedinečného vývoje pneumatik D212 GP Pro a KR106/108 v závodních podmínkách. Tyto pneumatiky přinášejí úspěšnou technologii značky Dunlop profesionálním i amatérským závodním jezdcům, nadšencům i sportovním fanouškům.
Ačkoli byly oba nové modely pneumatik vyvinuty nezávisle na sobě, oba využívají pokročilé technologie „race to road“ značky Dunlop, včetně revolučního systému úpravy tlaku NTEC Dunlop. NTEC je radiální vložka s řadou natočených zakončení překrytá souvislým bezešvým pásem Jointless Belt (JLB) pro regulaci objemu pneumatiky a vnitřního pnutí a zároveň pro vytvoření velmi stabilní bočnice, což umožňuje jezdci optimalizovat pneumatiku podle podmínek na trati bezpečným snižováním tlaku. „Díky druhé generaci novátorského systému NTEC mohou jezdci snižovat tlak v pneumatikách pro dosažení dokonalé přilnavosti v závodních podmínkách“, říká Sharon Antonaros, ředitel Dunlop Motorcycle EMEA. „Na okruhu lze snížit tlak na zadní pneumatice třeba jen na pouhý 1,0 bar!“ Nižší tlak znamená širší záběr, větší přilnavost a větší trakci.
V obou těchto vynikajících produktech je rovněž použita nová technologie Dunlop Multi-Tread Compound: středová směs umožňuje lepší brzdění, trakci a stabilitu při jízdě rovně; boční směs zajišťuje skvělou přilnavost v zatáčkách. Technologie JointLess Belt (JLB) zajišťuje jisté brzdění a stabilitu ve vysokých rychlostech. „Rovněž jsme vyvinuli zcela novou konstrukci přední pneumatiky, u které úhly mezi pásem a kostrou zaručují stabilitu bočních stěn“, říká Patrice Omont, ředitel R&D Dunlop Motorcycle a Motorsport. „Kromě podstatného vylepšení ovladatelnosti je rovněž ideální pro rychlé zatáčení a přesné držení stopy i při nejextrémnějších úhlech náklonu“.
Technologie bezešvého běhounu Jointless Tread s pásovým vinutím umožňuje přesné rozmístění různých směsí v pneumatice tak, aby bylo dosaženo delší životnosti, lepší odolnosti proti oděru, vyšší přilnavosti od středu běhounu po okraj a stability pneumatiky při vysokých rychlostech.
„KR106 a KR108 jsou špičkové závodní pneumatiky vyvinuté speciálně pro závodní okruhy“, dodává Antonaros. „Nová pneumatika D212 GP Pro je plnohodnotná závodní pneumatika, kterou lze používat i na silnici, takže na okruh můžete přijet rovnou na svém motocyklu. Obě byly vyvinuty k tomu, aby vyhrávaly profesionální i amatérské závody na celém světě.“
Komentáře