Všechny nové vozy Mercedes-Benz SLS AMG Coupé Black Series budou obuté do pneumatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2

2. dubna 2013, 16:46

Vždy velmi kvalitní výkon, to je základním kritériem úpravce AMG. Podobně je na tom i nová pneumatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2, kterou obouvá produktová novinka Mercedes-Benz SLS AMG Coupé Black Series. Výrobce automobilů a výrobce pneumatik se spojili,aby společně vytvořili projekt, který potvrdí jejich společné úsilí o co nejdokonalejší výsledek.

Mercedes-AMG si na počátku spolupráce nastavil kritéria, která musí pneumatiky pro tento supersport splňovat a právě MICHELIN Pilot Sport Cup 2 jim plně vyhověl. Nová řada kompletně splnila očekávání výrobce a tudíž se může jako jediná honosit vlastní certifikační značkou na bočnici. V perfektní harmonii s SLS AMG Coupé Black Series přináší:
- Plynulé a přesné řízení, ať už se jedná o studené pneumatiky při jezdění na okruhu nebo o zahřáté, když okruh opouští.
- Agilnost a vylepšená reakce umožňující řidiči získat maximum ze sportovního motoru a podvozku.
- Maximální záběr pro rychlejší projetí jednotlivých kol.
- Výjimečnou odolnost proti zahřívání vnitřní struktury, která umožňuje stejný výkon kolo za kolem.
- Přilnavost, vyváženost a stabilitu na vlhkém povrchu pro bezpečnou jízdu a to i při zhoršených podmínkách.

Výborné vlastnosti jsou výsledkem spolupráce a zapojení výzkumných týmu z technologického centra Michelin a inženýrů ze Štutgartu. Společný projekt lze charakterizovat těmito údaji:
- Více než 100 dynamických hodnocení a testů a okruhových testů na okruzích ve Střední a Jižní Evropě, v technologickém centru Michelin v Ladoux a na okruhu Nürburgring.
- 1.800 prototypů a speciálních sérií pneumatik pro testování.
- 800 před sériových pneumatik.
- Rychlost 315 km/h, která byla dosažená na těchto pneumatikách při zachování ještě bezpečné úrovně řízení.

Nová MICHELIN Pilot Sport Cup 2 a jejích pět zdokonalení

Dezénová směs
Při výrobě dezénu pro MICHELIN Pilot Sport Cup 2 jsou používány stejné komponenty jako pro závodní pneumatiky. Což představuje technologii Bi-Compound, která umožňuje použití dvou druhů pryže na vnitřní a vnější straně dezénu. Vnější strana je vyrobena ze speciálního elastomerového řetězce, který zajišťuje extrémní tvrdost a tím i maximální přilnavost a vynikající záběr při zatáčení. Zatímco vnitřní část je vyrobena z tuhého elastomeru umožňujícímu přesné vedení vozu.

Aramidový zpevňující pás
Hlavní předností pásu vyrobeného z aramidu, vláken z vysokou hustotou, která je vyníkající v tahu. Tento kompozit je zároveň lehký vysoce odolný (je pětkrát odolnější než ocel). Je umístěn v koruně pod dezénem. Proužek pryže, který se nachází mezi rameny a středem s  proměnlivým tlakem. Výsledkem je kontaktní plocha pneumatiky, která zůstává stejná za každé situace a to i při vysokých rychlostech.

Track Variable Contact Patch 3.0®
Tato inovace, která navazuje na technologii Variable Contact Patch 2.0, která byla poprvé použita u MICHELIN Pilot Super Sport. Optimalizuje tlak u kontaktní plochy tak, aby co největšíplocha byla v kontaktu s povrchem. To umožňuje vynikající záběr při zatáčení.

Nový nárazníkový pás
Nárazníkový pás je o 10% širší než u standardní sportovní pneumatiky. Je vyztužen speciální vysoce modulární pryží, která zvyšuje laterální tvrdost a umožňuje tak preciznější řízení.

Sametové bočnice pro sportovní vůz
Speciální výrobní proces a dlouholetý vývoj umožnil vytvoření MICHELIN Velvet Technology®. Toto řešení umožnilo vytvoření kontrastu v určité části vnější bočnice, která za použití mikro geometrických technik absorbuje světlo. Následně generovaná textura umožňuje hru se světlem a odstíny černé tak, že bočnice vypadá jako vyrobená ze sametu.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!