Firestone zintenzivňuje svou ofenzivu v Evropě novými webovými stránkami

, 20. srpna 2015, 14:26

Firestone vyvinul nové webové stránky pro rostoucí počet zákazníků v Evropě. Řidiči mohou od července 2015 navštěvovat webové stránky firestone.eu, kde mají na výběr 14 jazykových verzí, pokrývajících 18 zemí. Webové stránky podporují renesanci značky Firestone v Evropě založenou na nabídce velmi konkurenceschopných nových pneumatik a marketingovém programu, který je zaměřen na lidi mladé duchem, kteří si chtějí užívat „svobodu řídit“.

Snadný přístup, praktická řešení
Nové webové stránky Firestone působí mladým a atraktivním dojmem. Design zohledňuje možnosti všech myslitelných přístrojů, ať se jedná o mobilní telefony, tablety nebo stolní a přenosné počítače. Webové stránky prezentují produktovou nabídku značky Firestone v přehledném a jednoduchém formátu. Snadné vyhledávání produktů i obchodních partnerů maximálně usnadňuje uživatelům výběr nejvhodnější pneumatiky pro jejich vůz včetně nejbližšího prodejce pneumatik kdekoli v Evropě.

Webové stránky informují také o dynamické 115leté historii značky Firestone, s kterou se můžete setkávat také v rámci originálního programu Firestone Music Tour, který je zaměřen na sponzorství největších rockových festivalů. Tým Firestone jezdí v rámci Firestone Music Tour po celé léto napříč Evropou. Akce je podporována celoevropskou kampaní na sociálních médiích, jakož i festivalovými a místními propagačními aktivitami.

Firestone bude webové stránky pravidelně aktualizovat zprávami a informacemi o nových produktech. Zanedlouho budou webové stránky rozšířeny o sekce věnované pneumatikám Firestone pro nákladní vozidla a autobusy a pneumatikám pro zemědělské stroje.

„Svoboda řídit“
Přepracované webové stránky jsou druhou digitální iniciativou po vstupu značky Firestone na sociální sítě Facebook a Instagram začátkem letošního roku. Značka Firestone je legendární v USA a může se pochlubit pozoruhodným počtem úspěchů na závodní dráze i mimo ni. Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, převzal celosvětové aktivity značky Firestone v roce 1988. Nyní intenzivně investuje do propagace značky Firestone v Evropě, kde nabízí kompletní řadu pneumatik, vyvinutých a vyráběných s nejmodernějšími technologiemi, za podpory inovativního marketingového programu, jehož cílovou skupinou jsou lidé mladí duchem, kteří milují „svobodu z řízení“.

Související články

Firestone zahajuje ofenzivu v Evropě
Firestone zahajuje ofenzivu v Evropě

Esencí značky Firestone je „svoboda řídit“ Firestone zahajuje nyní v Evropě ještě silnější ofenzivu. Společnost Bridgestone, která převzala celosvětové aktivity značky Firestone v roce 1988, investuje v poslední době do projektu, jenž zajistí značce Firestone na evropském trhu velmi konkurenceschopnou nabídku produktů doprovázenou příslušnou marketingovou podporou. Firestone klade od uvedení pneumatiky Destination HP pro SUV na trh v roce […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!