Dunlop, nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii závodu 24 hodin Le Mans a přední nadnárodní sportovní televizní stanice Eurosport spojili své síly, aby odvyprávěli příběh jednoho z nejvýznamnějších závodů v celé historii motoristického sportu.
Dunlop dodává předním světovým závodním týmům obutí vozidel už od dob svého revolučního vynálezu pneumatiky v roce 1888. Během celého století a čtvrt, které od té doby uběhlo, tak významně přispíval k tomu, aby mohli řidiči a jezdci podávat co nejinspirativnější výkony na závodní dráze.
"Příběhy, které jsme vybrali pro seriál Great Fightbacks, ukazují, jaké odhodlání, intuici a ctižádost museli někteří přední světoví jezdci, řidiči i týmy prokázat, aby mohli v závodech vyhrát," řekl Guillaume Carli, ředitel marketingu osobních pneumatik Dunlop pro Evropu, Střední východ a Afriku. "Stejně jako příběh v našem televizním spotu, i tyto skutečné a inspirativní příběhy ukazují, že cestu k úspěchu dláždí řada vzrušujících, ale neobyčejně těžkých překážek."
Eurosport a Dunlop spolupracovali při výběru prvních dvou příběhů seriálu "Great Fightbacks". První z nich přibližuje dvojnásobného mistra světa silničních motocyklů Marca Marqueze, který v něm mluví o své neuvěřitelné jízdě z posledního na první místo v závodech Grand Prix v třídě 125 kubíků v roce 2010 v Portugalsku. Marquez v nich potvrdil svůj status superhvězdy fenomenálním raketovým přesunem: po nehodě v zahřívacím kole se z úplného konce závodního pole dokázal probojovat až do jeho čela, aby nakonec v závodě porazil i svého největšího soupeře Nica Terola.
Reklamní spot One Second
Komentáře