Dunlop přidává nový rozměr do řady pneumatik Geomax, pravidelného vítěze Mistrovství světa v motokrosu

18. ledna 2016, 12:37

Řada pneumatik Dunlop’s Geomax® slaví od svého uvedení na trh jeden úspěch za druhým. Na úrovni Mistrovství světa v motokrosu ve třídě MXGP si v roce 2015 Shaun Simpson, Gautier Paulin i Ryan Villopoto sáhli na vítězství na pneumatikách Dunlop Geomax. A ve Spojených státech vyhrávají pneumatiky Geomax MX32 a MX52 s dezénem už čtvrtým rokem všechna superkrosová a motokrosová národní mistrovství.

Nyní přichází pro motokrosové závodníky další dobrá zpráva: Geomax MX32 a MX52 na zadní kolo budou na trhu již brzo i v rozměru 18 palců. „Vyslyšeli jsme požadavek off-roadových jezdců, kteří chtějí mít na MXGP stejnou výkonnost na 18 palcích jako mají uživatelé devatenáctipalcových pneumatik Geomax MX, a od ledna ji uvádíme na trh,“řekl Andy Marfleet marketingový manažer motocyklových pneumatik Dunlop v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika.    

Nové označení MX32
„Jako součást tohoto rozšíření současně měníme označení modelové řady z Dunlop Geomax MX32 na Geomax MX3S. Písmeno “S” označuje, že pneumatika je zkonstruována pro jízdu na měkčím (soft) až středně tvrdém povrchu. Změnilo se nicméně jen označení, stále se jedná o tutéž pneumatiku, která stála za mnoha vítězstvími na šampionátech a nyní je dostupná pro ještě vice řidičů v rozměru 18 palců.“

Pneumatiky Geomax MX52 budou na trhu v rozměrech 100/100-18 a 110/100-18 a Geomax MX3S je bude doplňovat v rozměru 120/90-18. Obě pneumatiky sdílejí stejnou technologii, díky níž je upřednostňují profesionální i amatérští jezdci, a obě mají na kontě několik vítězství na světových šampionátech na celé řadě motocyklů, včetně značek KTM, Kawasaki a Honda.

  • Geomax MX3S je určena na měkký až středně tvrdý terén, zatímco MX52 vyniká v podmínkách středně tvrdého až tvrdého povrchu.  
  • Vynikající záběr na celé škále různých terénů díky uspořádání dezénu „blok v bloku“.
  • Lepší ovladatelnost a vyšší životnost elementů běhounu díky upravené konstrukci kostry, která zvyšuje pružnost a snižuje opotřebení bloků.
  • Vynikající pohlcování energie zpětných nárazů díky bočnicím z pryže tlumící nárazy a nové konstrukci kostry, které společně pomáhají odpružit nárazy a působí jako tlumič, díky němuž může pneumatika lépe kopírovat povrch dráhy.
  • Směrový dezén předních pneumatik zvyšuje jejich přilnavost a jistotu při řízení. 

Související články

Dunlop Europe uvádí na trh nové sportovně turistické pneumatiky RoadSmart III
Dunlop Europe uvádí na trh nové sportovně turistické pneumatiky RoadSmart III

Společnost Dunlop Motorcycle Europe k začátku roku uvedla na trh nové motocyklové pneumatiky RoadSmart III. Nová řada sportovně turistických pneumatik zahrnuje 18 specifikací a 16 rozměrů. Díky jejich kombinaci může Dunlop poprvé v tomto rostoucím segmentu pokrýt plných 91% trhu. Nová řada dává na výběr ze dvou klíčových rozměrů zadních pneumatik – 180/55ZR17 a 190/55ZR17. […]

Rakouský výrobce KTM oceňuje Dunlop za vynikající kvalitu dodávek
Rakouský výrobce KTM oceňuje Dunlop za vynikající kvalitu dodávek

Rakouský výrobce motocyklů KTM v srpnu vyhodnotil značku Dunlop jako dodavatele třídy A+ za bezchybné dodávky motocyklových pneumatik v loňském roce. Cena za výkon a spolehlivost nese název „KTM Supplier Quality Excellence Award 2014”. Značka KTM je v současnosti nejrychleji rostoucím motocyklovým výrobcem světa. V první polovině roku 2015 prodala celkem 88500 motocyklů KTM a Husqvarna, o […]

Čepice pro vítěze a peněžité ceny pro týmy Dunlop v Le Mans
Čepice pro vítěze a peněžité ceny pro týmy Dunlop v Le Mans

Tým April Moto Motors Events obsadil minulou neděli na pneumatikách Dunlop druhé místo v závodě 24 hodin Le Mans, který je součástí mistrovství světa FIM Endurance World Championship (EWC). Ve třídě Superstock EWC skončil jako druhý tým AM Moto Racing Competition, následovaný týmem Völpker NRT48 by Schubert Motors; oba jezdí rovněž na pneumatikách značky Dunlop. […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!