Mercedes-Benz si pro vozy třídy E vybral pneumatiky Goodyear

, 11. dubna 2016, 12:25

Společnost Goodyear oznamuje, že její zcela nová pneumatika Eagle F1 Asymmetric 3, která právě přichází do prodeje, byla schválena jako standardní výbava modelu Mercedes-Benz třídy E.

Nový výrobek značky Goodyear se na třídu E bude montovat v rozměrech o průměru 17’’ až 20’’, šířce 225 až 275 a profilu 30 až 55. Všechny pneumatiky ponesou označení „MO Extended“, které udává, že je Goodyear vyrobil speciálně pro Mercedes-Benz, a ve všech provedeních budou vybaveny technologií Run on Flat umožňující dojezd v případě defektu.

Mercedes-Benz třídy E je silný vůz, který spojuje dynamický vzhled s vysokou úrovní výkonu, pohodlí a bezpečnosti. Ve spojení s technologiemi nové generace obsaženými v pneumatikách Eagle F1 Asymmetric 3 je dobře vybaven pro maximální záběr a výkonnost v silničním provozu. Technologie nové generace zajišťují kratší brzdnou dráhu, vysokou přilnavost v zájmu maximálně jistého ovládání vozu na suchých i mokrých vozovkách, stabilitu v zatáčkách a hospodárnou spotřebu.

Eagle F1 Asymmetric 3 nově definuje ukazatele výkonnosti pneumatik pro silné vozy jako je Mercedes-Benz třídy E. Pneumatika je součástí sortimentu značky Goodyear v segmentu vysoce výkonných pneumatik (UHP), které jsou konstruovány s cílem maximálního brzdného výkonu, dobré zpětné reakce při řízení a vynikající ovladatelnosti vozidla za sucha i v podmínkách mokré vozovky.

Martijn De Jonge, brand director Goodyear, k tomu řekl: „Jsme štastní, že můžeme tento náš nový výrobek přivítat na nejnáročnějším trhu originální výbavy, včetně vozidel Mercedes-Benz třídy E. Jde o náš zatím nejlepší výrobek a jsme z jeho vývoje nadšeni. Technologie nové generace, které vyvinuli naši zkušení inženýři, jsou zárukou mimořádné výkonnosti jak na suché, tak i na mokré vozovce. Přitom vůbec neslevují z vysoké provozní hospodárnosti, která je pro výrobce OE i pro motoristy dnes tak důležitá.“

Během vývoje nové pneumatiky jsme uskutečnili celkem přes 5.000 zkoušek, z toho 1.200 na veřejných silnicích. Vynaložili jsme přes 36 tisíc hodin inženýrské práce v pěti zkušebních lokalitách v pěti různých zemích. To, a také další hodiny, které jsme spolu s Mercedes-Benz strávili specifickým vývojem pro Mercedes-Benz třídy E, jsou důkazem toho, že nám jde o to, abychom pro naše partnery z řad originálních výrobců automobilové techniky i pro koncové uživatele vyvíjeli a dodávali jim skutečně výjimečné pneumatiky,“ uzavřel Martijn De Jonge.

Související články

Goodyear je zakládajícím partnerem nového Automobilového kampusu v Lucembursku
Goodyear je zakládajícím partnerem nového Automobilového kampusu v Lucembursku

Goodyear spolu s lucemburskou vládou a společností IEE zveřejnili plán na zřízení areálu, jehož cílem bude vyvíjet další inovace pro automobilový průmysl. Tzv. Automobilový kampus v Lucembursku (Luxembourg Automotive Campus) by se měl stát jedinečným výzkumným a vývojovým pracovištěm, které bude společnostem podílejícím se na vývoji technických novinek pro automobilový průmysl poskytovat nejmodernější možné zázemí. […]

Goodyear představil pneumatiky obsahující siliku nové generace
Goodyear představil pneumatiky obsahující siliku nové generace

Společnost Goodyear Tire & Rubber Company začala v svých pneumatikách používat siliku nové generace, která napomáhá vyšší hospodárnosti pneumatik. Nová silika se poprvé použije v pneumatice Goodyear EfficientGrip SUV, která bude v tomto měsíci uvedena na trhy v Jižní Americe. Do ostatních regionů se pneumatiky s novou silikou dostanou v průběhu roku. Výzkumní pracovníci společností […]

Goodyear uvede na evropský trh novou řadu ekologických třístopých vozidel
Goodyear uvede na evropský trh novou řadu ekologických třístopých vozidel

Goodyear uvede na evropský trh první řadu ekologických třístopých vozítek pro dopravu ve městech i pro outdoorové nadšence. Řada vozidel zkonstruovaných s cílem maximální robustnosti a odolnosti zahrnuje dva modely – Goodyear e-Go 1 a Goodyear e-Go 2. Oba jsou určeny pro snadnou a dynamickou dopravu, jejíž přednosti ocení zejména uživatelé ve městech. Obě dvě […]

Kdo ještě nepřezul na letní pneumatiky, měl by tak už kvůli bezpečnosti učinit co nejdříve
Kdo ještě nepřezul na letní pneumatiky, měl by tak už kvůli bezpečnosti učinit co nejdříve

Zimní pneumatiky jsou až do konce března za určitých podmínek povinné, ale z mnoha různých důvodů by je pak měli řidiči vyměnit za letní obutí hned, jak to počasí dovolí. Přesto nejsou ani dnes, kdy už průměrné denní teploty dávno překonávají doporučenou hranici 7°C, na silnicích vozy na zimních pneumatikách výjimkou. Někteří řidiči tak dokonce […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!