Společnost Goodyear oznamuje, že její zcela nová pneumatika Eagle F1 Asymmetric 3, která právě přichází do prodeje, byla schválena jako standardní výbava modelu Mercedes-Benz třídy E.
Nový výrobek značky Goodyear se na třídu E bude montovat v rozměrech o průměru 17’’ až 20’’, šířce 225 až 275 a profilu 30 až 55. Všechny pneumatiky ponesou označení „MO Extended“, které udává, že je Goodyear vyrobil speciálně pro Mercedes-Benz, a ve všech provedeních budou vybaveny technologií Run on Flat umožňující dojezd v případě defektu.
Mercedes-Benz třídy E je silný vůz, který spojuje dynamický vzhled s vysokou úrovní výkonu, pohodlí a bezpečnosti. Ve spojení s technologiemi nové generace obsaženými v pneumatikách Eagle F1 Asymmetric 3 je dobře vybaven pro maximální záběr a výkonnost v silničním provozu. Technologie nové generace zajišťují kratší brzdnou dráhu, vysokou přilnavost v zájmu maximálně jistého ovládání vozu na suchých i mokrých vozovkách, stabilitu v zatáčkách a hospodárnou spotřebu.
Eagle F1 Asymmetric 3 nově definuje ukazatele výkonnosti pneumatik pro silné vozy jako je Mercedes-Benz třídy E. Pneumatika je součástí sortimentu značky Goodyear v segmentu vysoce výkonných pneumatik (UHP), které jsou konstruovány s cílem maximálního brzdného výkonu, dobré zpětné reakce při řízení a vynikající ovladatelnosti vozidla za sucha i v podmínkách mokré vozovky.
Martijn De Jonge, brand director Goodyear, k tomu řekl: „Jsme štastní, že můžeme tento náš nový výrobek přivítat na nejnáročnějším trhu originální výbavy, včetně vozidel Mercedes-Benz třídy E. Jde o náš zatím nejlepší výrobek a jsme z jeho vývoje nadšeni. Technologie nové generace, které vyvinuli naši zkušení inženýři, jsou zárukou mimořádné výkonnosti jak na suché, tak i na mokré vozovce. Přitom vůbec neslevují z vysoké provozní hospodárnosti, která je pro výrobce OE i pro motoristy dnes tak důležitá.“
„Během vývoje nové pneumatiky jsme uskutečnili celkem přes 5.000 zkoušek, z toho 1.200 na veřejných silnicích. Vynaložili jsme přes 36 tisíc hodin inženýrské práce v pěti zkušebních lokalitách v pěti různých zemích. To, a také další hodiny, které jsme spolu s Mercedes-Benz strávili specifickým vývojem pro Mercedes-Benz třídy E, jsou důkazem toho, že nám jde o to, abychom pro naše partnery z řad originálních výrobců automobilové techniky i pro koncové uživatele vyvíjeli a dodávali jim skutečně výjimečné pneumatiky,“ uzavřel Martijn De Jonge.
Komentáře