Stánek firmy NTN-SNR ukázal na SAG EXPO 2022 mnoho zajímavého

24. června 2022, 9:27

Po dlouhém období bez veletrhů se aftermarket pomalu vrací k osobním setkáním mezi zákazníky a výrobci. Na jednodenním veletrhu SAG EXPO 2022 se 11. června v Praze představilo 80 renomovaných dodavatelů automobilových dílů a dílenského vybavení. Akce přilákala během jediného dne více než 3,5 tisíce zákazníků. Lze tedy s naprostou jistotou říci, že to byl úspěch.

Společnost NTN-SNR se na akcích tohoto typu systematicky prezentuje již řadu let. V Praze tak jednoznačně nemohla chybět. Tím spíše, že povědomí o značce stále ponechává dostatek prostoru pro budování nových vztahů.

“Jsme rádi, že jsme se již počtvrté mohli zúčastnit veletrhu SAG EXPO. Poslední dva roky pandemie narušily obvyklý způsob komunikace. Ačkoli jsme s našimi zákazníky udržovali kontakt pomocí online schůzek nebo telefonátů, veletrh, kde můžeme mluvit přímo s automechaniky a majiteli autoservisů nebo obchodů, je vždy nejlepší způsob, jak vytvořit nové prodejní a obchodní strategie. Jsme si vědomi toho, že českému trhu stále dominují německé značky, ale naše výrobky jsou díky své vysoké kvalitě a inovativním technologiím výbornou alternativou, která vytváří zdravou konkurenci. Rádi bychom poděkovali všem, kteří navštívili náš stánek, a těší nás, že mnoho z přítomných ocenilo kvalitu našich výrobků,” zhodnotil akci Jacek Dziadkowiec, Commercial Director, NTN-SNR.

Organizátorem veletrhu EXPO 2022 byla společnost SAG, jeden z lídrů evropského trhu s náhradními díly pro osobní auta, užitkové vozy a motocykly.

SAG EXPO 2022

„Naše společnost má ve svém sortimentu více než 1.800.000 položek náhradních dílů. Spolupracujeme s nejlepšími světovými výrobci automobilových dílů, jako je NTN-SNR, což z nás činí přirozený most mezi dodavateli dílů a zákazníky, jako jsou autoservisy a obchody s náhradními díly. Jsme rádi, že se nám podařilo uspořádat letošní veletrh, a doufáme, že se nám podaří obnovit tradici každoročních setkání. Během akce jsme společně s přítomnými výrobci nabídli našim zákazníkům mnoho zajímavých workshopů, školení a soutěží, představili jsme mnoho výrobků, a to jak těch známých, tak i zcela nových,” komentoval Ralf Kiesenbauer – Head of Marketing, SAG.

Pražský veletrh se dle své tradice vždy vyznačoval tím, že spojoval obchodní setkání s rodinnou zábavou. Proto sem přicházeli majitelé autodílen a obchodů v hojném počtu s celými rodinami. Organizátoři se postarali o to, aby si dospělí mohli povídat a vzdělávat se, zatímco jejich děti si užívaly v odpočinkové hale, kde byly k dispozici arkádové hry, pinball, stolní fotbal, šipky, kuličkový bazén pro nejmenší, nafukovací hrady a trampolíny.

Na českém trhu je podíl nezávislých autoservisů vůči autorizovaným stále nepříznivý. Tato situace vyžaduje, aby majitelé autodílen neustále pracovali na prokázání své profesionality a zkušeností.

SAG EXPO 2022

„Jako NTN-SNR podporujeme nezávislé autoservisy a mechaniky, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti. Proto se za prvé na veletrzích rádi s nimi setkáváme a hovoříme. Za druhé organizujeme školení na místní úrovni. Nabízíme bezplatná technická školení, kdy přijedeme za těmi, kteří projeví touhu rozšířit si své znalosti.

Pandemie a téměř dva roky, kdy celý trh školení na místě upadl do příslovečné letargie, probudily zcela jiné komunikační a školicí kanály. My i naši zákazníci rádi využíváme formy komunikace, jako jsou instruktážní videa nebo e-learningy, které zveřejňujeme na YouTube, nebo poradenské články vysvětlující složité technické případy, s nimiž se mechanik může setkat při své každodenní práci. Našim polským zákazníkům v současné době nabízíme 20minutová instruktážní videa a 5minutová produktová videa a usilovně pracujeme na tom, abychom stejné možnosti nabídli i našim zákazníkům v České republice. Na veletrhu jsme se snažili zodpovědět všechny dotazy, jak ohledně designu našich výrobků, tak ohledně prodeje a logistiky. Těší nás, že jsme obdrželi dotazy od mladých automechaniků i od zkušených majitelů autoservisů a prodejen s autodíly,” říká Andrzej Kowalski, Product and Technical Training Specialist, NTN-SNR.

Na stánku NTN-SNR měli letos zákazníci možnost zúčastnit se technického školení o tom, jak správně vyměnit ložisko s nábojem u koncernových vozů Volkswagen na příkladu položky R157.32 nebo školení o tom, jak vyměnit manžetu vnějšího kloubu poloosy pomocí speciálního nářadí Hazet. Návštěvníci stánku NTN měli možnost prohlédnout si různé součásti francouzského motoru Peugeot HDI 1.6, sledovat prezentaci o správné výměně jak kompletních rozvodů, tak pružného pomocného řemene a odpružené řemenice, které se do tohoto motoru montují. Mohli si také pohovořit o všech součástkách dodávaných společností NTN-SNR, jako je volnoběžná řemenice alternátoru nebo ložisko kompresoru.

„Když se setkáváme s našimi zákazníky, vidíme, že úroveň povědomí, znalostí a potřeba jejich prohlubování je u automechaniků stále vyšší. Jsem přesvědčen, že je to i díky dostupnosti těchto znalostí, například na takových veletrzích, jako je SAG EXPO v Praze. To je velmi dobré pro samotné mechaniky, jejich podnikání i řidiče. Kromě toho je pro nás jako výrobce snazší hovořit s mechaniky o nových řešeních a technologiích, které uvádíme na trh,” dodává Jacek Dziadkowiec.

Společnost NTN-SNR se na pražském veletrhu ukázala v novém vizuálu, kdy prezentovala jak značku NTN tak pod ní spadající značku SNR.

Veletržní formát byl vždy nejlepším způsobem, jak se setkat s tak velkým počtem zákazníků a výrobců, ale po pandemii si všichni kladli otázku, zda to ještě bude fungovat. Dnes můžeme s jistotou říci, že rozhodně ano. Zákazníci, kteří přišli na veletrh, měli spoustu dotazů, zajímali se o novinky a ochotně hovořili s dodavateli, kteří prezentovali své nabídky. To dává naději, že pandemie nezměnila formu komunikace, ale pouze rozšířila škálu možností používaných kanálů.

S produkty NTN-SNR se můžete seznámit také na webových stránkách NTN-SNR.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!