Společnost TROST AUTO SERVICE TECHNIK opět připravila pro své zákazníky řadu školení, které mají za cíl pomoci udržet krok s nejnovějším vývojem.
Všichni si zajisté uvědomujeme, že současná doba není lehká a nároky kladené na opravu motorových vozidel se několikanásobně stupňují s každým novým modelem automobilky. Každý výrobce jednotlivých dílů má svá doporučení a stanovené montážní postupy tak, aby byla zachována bezvadná funkce a dlouhá životnost, přičemž se zároveň mění i dávno zažité zvyklosti. Pokud ovšem mechanik nemá informace o správných postupech, často pak dochází k poškození dílů a následné reklamaci. Ta bývá výrobcem zamítnuta právě z důvodu nedodržení technologie výměny nebo opomenutí dalších úkonů. Jedním z cílů společnosti TROST je proto nabídnout mechanikům školení ve spolupráci s výrobci, našimi dodavateli a informovat vás o novinkách, o správných pracovních postupech a nejčastějších montážních chybách.
Katalog školení včetně podrobných popisů si můžete prohlédnout na stránkách www.trost.com v sekci „Servisní koncepty“.
Komentáře