Webové stránky skupiny AAA AUTO dosáhly v roce 2012 rekordních 35 milionů návštěv

, 15. ledna 2013, 9:35

Weby skupiny AAA AUTO zaznamenaly ve všech třech zemích nárůst oproti roku 2011. Celková návštěvnost v ČR stoupla o 19,9% na 23.219.159 návštěv za rok. Na Slovensku web společnosti AAA AUTO zaznamenal o 73,8% více návštěv (10.291.284) a v Rusku nastal nárůst dokonce o 217,2% (1.451.394). Web AAA AUTO se tak z hlediska návštěvnosti zařadil mezi nejvýznamnější autoservery v České a Slovenské republice.

„Stránky AAA AUTO prošly v roce 2012 kompletním redesignem s důrazem na celkové zjednodušení on-line výběru vozidel a vytváření nových nástrojů, které hledání vozu usnadňují. Výrazné meziroční zvýšení návštěvnosti připisujeme právě těmto změnám a celkovému přesunu našich marketingových investic směrem k on-linové prezentaci,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Nejhledanějšími vozy na českém webu AAA AUTO jsou dieselové varianty automobilů Škoda Octavia a Škoda Fabia. „Hledání pomocí filtrů, která v nějaké variantě obsahují model Škoda Octavia, bylo za rok 2012 celkem 1,3 milionu, u vozu Škoda Fabia to bylo půl milionu. Dalšími významnějšími kritérii jsou pak cena vozu, další modely jiných značek a pak zejména specifické kategorie jako malé vozy, vozy MPV či auta s automatickou převodovkou,“ uvedla Topolová.

AAA AUTO se také zaměřilo na vylepšení mobilní verze, a reagovalo tak na další nárůst počtu návštěv z mobilních zařízení. Samostatná mobilní stránka českého webu v roce 2012 zaznamenala nárůst o 460,4% (683.023) oproti předchozímu roku.

Dobré výsledky ukazují, že se investice do on-linu společnosti AAA AUTO již několik let vyplácejí a web patří ke strategickým nástrojům společnosti. „V letošním roce se zaměříme na provázanost hlavního webu s mobilní verzí, samotnou mobilní verzi a další zjednodušování a zpříjemnění hledání vozu ve všech třech zemích. Zavedeme zcela nový typ hledání s možností kombinace více filtrů, který povede k ještě relevantnějším výsledkům. Podpoříme také větší využití on-line chatu, který zákazníkovi umožňuje získat rychlou odpověď týkající se konkrétního vozu, jejž si na našem webu prohlíží,“ dodala Topolová.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!