Mezi zákazníky autobazarů neustále přetrvává vysoký zájem o vozy české automobilky Škoda. Z údajů skupiny AAA AUTO vyplývá, že v prvním pololetí letošního roku pocházelo od mladoboleslavského výrobce více než 26% ze všech jimi prodaných automobilů. Nejžádanějším automobilem se v tomto období stal model Fabia, který si vybral každý desátý zákazník.
Skupina AAA AUTO zveřejnila statistiky prodejů za první pololetí na všech třech trzích, kde působí. Zákazníci na českém a slovenském trhu se ve svých preferencích až velmi vzácně shodují, jelikož hned první čtyři příčky v obou žebříčcích obsadily stejné modely automobilů. Nejžádanější byla Škoda Fabia s 12% podílem na českém trhu a 11% podílem na slovenském trhu. Na druhém místě se umístil větší mladoboleslavský model Octavia s 11%, respektive 9% podílem na Slovensku. Třetí místo obsadil Ford Focus, jehož si vybrala již pouze 3% zákazníků v obou zemích, stejně jako čtvrtý Volkswagen Passat.
„Vozy naší domácí značky dlouhodobě patří mezi naše nejsilnější prodejní artikly. Zákazník si u nás může vybrat z několika set škodovek s různými typy výbav, včetně vozů zánovních, které nabízíme v pobočkách Mototechny,“ okomentovala letošní prodeje Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.
Také na ruském trhu patří Škoda mezi vyhledávanější značky, nicméně její model Octavia se umístil v prvním pololetí až na druhém místě za prvním Fordem Focus, který si v Rusku zvolilo 5% zákazníků.
Komentáře