KYB dostala cenu za inovaci a vývoj od PSA za vozidlo Peugeot 3008

1. července 2009, 0:00

Koncern PSA udělil firmě KYB cenu za inovaci a vývoj speciálního odpružení závěsů kol “Dynamic Roll Control” pro nový Peugeot 3008.

Dynamic Roll Control je nový a velice inovativní systém odpružení, jenž spojuje vysoké nároky na komfort vozidla bez obětování dobrých jízdních vlastností. Poskytuje neporovnatelnou jízdní stabilitu, přesnost řízení a předvídatelné chování vozidla.

Víceventilkový speciální hydraulický tlumič pérování aktivně přispívá k výrazně lepším jízdním vlastnostem, jenž nejsou zrovna typické pro tento typ vozidel. Centrální modul odpružení spojuje
oba zadní tlumiče, které jsou propojeny do jednoho příčného členu. Tento modul pracuje jako třetí
tlumič pérování s plovoucím pístem a expanzní nádobkou.

Při zatáčení nebo při uhýbacím manévru je tento systém schopný spojit levý a pravý zadní tlumič a zároveň efektivně zvýšit tuhost daného tlumiče. Tímto se výrazně zlepší jízdní stabilita a bezpečnost vozidla. Při přímé jízdě zadní tlumiče pracují stejným způsobem, a tím zajišťují lepší komfort pro pasažéry. Dynamic Roll Control dokáže velmi dobře filtrovat veškeré nerovnosti na vozovce
a zároveň dává vozidlu příkladnou ovladatelnost.

Peugeot 3008 se nyní dostává do prodeje a u nás bude na trhu v červnu 2009. Není jednoduché ho jednoznačně zařadit do jednotlivých kategorií vozidel. Jedná se o crossover a zároveň o hatchback, částěčně o MPV a také SUV. Je postaven na krátké podvozkové základně, rozvorem je rozměrově mezi 308 a 308 SW, je o něco vyšší než model 308, je kompaktní a prostorný.

KYB Suspensions Europe prohlásilo: „Jsme moc rádi, že jsme obdrželi tuto cenu za inovaci od PSA. Je to důkazem velké kvality a technické úrovně našich výrobků a zároveň tímto pokračujeme v úspěšné spolupráci s jedním z nejvýznamnějších evropských výrobců vozidel.”

Kromě Peugeotu je KYB taktéž dodavatelem odpružení pro spoustu jiných výrobců vozidel na celém světě včetně Audi-VW, Ford, Mitsubishi, Renault a Toyota.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!