Čtenáři časopisů „Auto Bild“, „auto motor und sport“ a „Auto Zeitung“ volí LIQ

16. března 2012, 0:00

Také v roce 2012 se expert na motorové oleje a aditiva, společnost LIQUI MOLY, stává nejoblíbenější značkou maziv v Německu.

Při hlasování čtenářů magazínů „Auto Zeitung“ a „auto motor und sport“ se německá společnost umístila v kategorii maziv znovu na špici a obhájila svůj titul z předchozího roku. Svých čtenářů se poprvé dotazoval také časopis „Auto Bild“. I zde hlasovala většina pro LIQUI MOLY na prvním místě.

Mezi značkami maziv je nyní LIQUI MOLY trojnásobným vítězem ve své třídě. Nejzřetelnější je vítězství v anketě časopisu „Auto Bild“, která byla provedena poprvé (vydání 10/2012 ze dne 9. března 2012). Na otázku „Kdo má dobrá maziva pro automobily?“ se 71 procent respondentů rozhodlo pro LIQUI MOLY. Castrol následuje s odstupem téměř 20 procentních bodů na 2. příčce. Do volby nejlepších výrobců a dodavatelů automobilů se zapojilo více než 80 000 čtenářů.

Obhajoba titulu se obecně považuje za obtížnější než získání ocenění. Z lovců se stávají lovení a ti, kteří byli kdysi na mušce, nyní sami míří na druhé. Německému výrobci maziv se přesto podařilo udržet si odstup ode všech pronásledovatelů. Při volbě nejlepší značky se značka opět vyšplhala na vrchol v kategorii maziv v časopisu „auto motor und sport“ (vydání 7/2012 ze dne 8. března 2012). A i při hlasování o nejlepší značku roku 2011 v magazínu „Auto Zeitung“ (vydání 6/2012 ze dne 29. února 2012) dostala LIQUI MOLY většinu hlasů. Čtenáři byli tázáni, se kterými značkami mají dobré zkušenosti. U maziv se nejčastěji objevovala odpověď „LIQUI MOLY“ a v kategorii autokosmetiky zaznamenala společnost druhé nejčastější uvádění, hned za značkou Sonax stejně jako v předchozím roce.

„Produkty které značky jsou pro vás přesvědčivé?“ chtěl vědět časopis „auto motor und sport“. Odpovídalo více než 90 000 čtenářů; z toho 57,3 procent uvedlo „LIQUI MOLY“ a zvolilo tak společnost jako nejlepší značku roku 2012 v kategorii maziv – s devíti procentními body navíc oproti roku 2011. Také v tomto hlasování obsadili velcí konkurenti Castrol a Mobil druhou a třetí příčku.

Ernst Prost, výkonný ředitel společnosti LIQUI MOLY, je nadšený: „Čtenáři třech největších německých časopisů o automobilech se jasně hlásí k naší značce. To je to nejhezčí ocenění, kterého se nám může dostat.“ Vynikající kvalita produktů i rozmanitost konceptů a produktů určitě sehrály důležitou roli pro úspěšné hodnocení ve všech třech anketách. „Rozhodující byla také naše reklamní kampaň a související prezentace v médiích,“ říká Ernst Prost. Podnikatel zdůrazňuje, jak významné je pro úspěch místo výroby v Německu a také slušnost, úcta a láska. „Jsme lidskou společností. Na tom se zakládá naše marketingová a prodejní práce uplynulých desetiletí. Semínka, která klíčí a nechávají vyrůstat stále větší plody.“

V příštím roce chce specialista na motorové oleje obhájit svá špičková umístění. Pak by se ve dvou časopisech stal vítězem třikrát za sebou. Ve sportu se tomu říká titulový hattrick. Ernst Prost: „To by byla další senzace.“

Zdroj: www.liqui-moly.de

 

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!