Continental: Fotbal jako příležitost ke komunikaci

, 29. června 2012, 0:00

Společnost Continental AG realizuje své aktivní zapojení do UEFA EURO 2012™ v Polsku a na Ukrajině. Plány pneumatikářského koncernu sahají i do blízké fotbalové budoucnosti – na FIFA WORD CUP 2014™ v Brazílii a šampionát UEFA EURO 2016™ ve Francii.

Continental AG se stal v posledních patnácti letech uznávaným partnerem mezinárodních fotbalových akcí od ligy mistrů až po mistrovství světa nebo Evropy. Úspěšně tak vynikl mezi svými konkurenty v odvětví výroby pneumatik, vyzdvihl kvalitu a tradice značky opírající se o 140letou historii a připravil pro milióny fanoušků neopakovatelné zážitky spojené s jasnou prezentací toho, čím Continental ve světě je. Prostřednictvím partnerství na mistrovství Evropy v Polsku a na Ukrajině koncern samozřejmě naplňuje i úmysl posílit své postavení na těchto dvou klíčových trzích. Pro české fanoušky je Mistrovství Evropy zajímavé účastí domácího týmu, pro zaměstnance koncernu Continental AG o to více, že mohou spojit příslušnost k domácímu týmu s vizualizací svého zaměstnavatele na stadionech.

 

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!